Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Chromebook] Bijna identieke Lenovo Intel vs AMD

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Ik ben eigenlijk onbekend met het fenomeen chromebook... heb in de Media Markt even gespeeld met een aantal chromebooks en eigenlijk voor mijn doel best een prima ding (planning maken via een webbased applicatie). Start snel op, lange accu duur en toch het gemak van een "laptop" qua resolutie, toetsenbord, muis en resolutie.

Nu ben ik aan het twijfelen tussen twee (budget) modellen van Lenovo (pricewatch vergelijk producten)

Mijn laatste aanschaf is een MSI laptop met de nodige specs en intel processer, dus mijn voorkeur gaat uit naar de Lenovo Chromebook S340-14 maar de Lenovo Chromebook 14e heeft weer meer aanbieders in de prijs. Qua vergelijk zit er eigenlijk niet veel in maar mijn vraag is.. voor een Chromebook, beste Intel of beste AMD ?

Alle reacties

• Mellers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-11 23:27
Beste,

Een chromebook zal waarschijnlijk volstaan als het puur om het gebruik van web based applicaties gaat. Hou er wel rekening mee dat u alleen programmas uit de google play store of chrome store kunt gebruiken en dus niet zomaar elk programma kunt instaleren mocht u daar later toch behoefte aan hebben.

Met dit soort gebruik zult u het verschil tussen de AMD en Intel hoogstwaarschijnlijk niet merken. Wel heeft de Intel versie een iets groter intern geheugen wat handig kan zijn wanneer u toch wat bestanden offline wil bewaren.

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Thnx. Nee klopt, daarom, het is een webbased applicatie dus chrome browser is enige vereiste.