Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een lijst van grootste influencers in Nederland.
Misschien zouden 'influencers' gesorteerd kunnen zijn op instagram/facebook/youtube/twitter/tiktok.
Ik heb al flink wat gegoogled, maar niks kunnen vinden voor Nederland.
trackalytics.com houd accounts bij maar niet per land.
influence.co heeft een NL lijst, maar er lijkt weinig van de kloppen.
hypeauditor.com heeft een goede lijst, maar Nederland ontbreekt
socialblade.com houd alleen voor youtube een toplijst bij per country(ook nl), niet voor instagram.
statista.com laat de top 10 instagram accounts zien, hun andere data zit achter een paywall
Op Blackhatworld had iemand dezelfde vraag, daar kwam ook een negatief antwoord.
> No, there's no such resource. Either do the dirty work yourself or pay someone a LOT of money.
Iemand hier een idee of ik iets over het hoofd zie? Of is het idd niet makkelijk deze data te bemachtigen?
Misschien zouden 'influencers' gesorteerd kunnen zijn op instagram/facebook/youtube/twitter/tiktok.
Ik heb al flink wat gegoogled, maar niks kunnen vinden voor Nederland.
trackalytics.com houd accounts bij maar niet per land.
influence.co heeft een NL lijst, maar er lijkt weinig van de kloppen.
hypeauditor.com heeft een goede lijst, maar Nederland ontbreekt
socialblade.com houd alleen voor youtube een toplijst bij per country(ook nl), niet voor instagram.
statista.com laat de top 10 instagram accounts zien, hun andere data zit achter een paywall
Op Blackhatworld had iemand dezelfde vraag, daar kwam ook een negatief antwoord.
> No, there's no such resource. Either do the dirty work yourself or pay someone a LOT of money.
Iemand hier een idee of ik iets over het hoofd zie? Of is het idd niet makkelijk deze data te bemachtigen?