Bebo laminaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-04 10:06
Wie o wie heeft hier ervaringen met beboparket.nl?

Zoals ik in een eerder topic al had aangegeven is onze laminaat vloer niet van hele goede kwaliteit.
(bol gestaan door kattenpis etc.)

Nu kwamen we op internet en facebook advertenties voorbij van beboparket.nl. Prijzen vanaf 0,48 of 1,98 per m2 met ondervloer en plinten

Nu is het voor ons best ver rijden, 1,5 uur ongeveer. Dus ja daar rijd je niet op de gok heen met aanhanger.

Heb al wat reviews gelezen, zijn hoop aardig positief maar ook paar slechte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-04 15:02
Het zijn vaak parketvloeren met een toplaag die bijvoorbeeld van eiken is, een paar millimeter dik is gewoon eiken en daaronder zit gewoon iets van geperst hout of dergelijks.

Wij hebben dit ook in ons huis, het staat wel gewoon netjes alleen kan je deze niet echt goed opschuren want dan ga je door de toplaag met alle gevolgen van dien. Je kan deze vloer het beste in een ruimte leggen die niet teveel belast word, of je moet hem 1 keer in de zoveel tijd gewoon weer vervangen.

Ps. trap niet in de verkooppraatjes dat je er van alles "gratis" bij krijgt (zoals bijvoorbeeld olie en een rubber ondervloer want dat is echt troep)

[ Voor 15% gewijzigd door Knee-Buckler op 04-11-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:12
Wij hebben hier een vloer gehaald voor ons huurhuis. Je krijgt waar je voor betaald natuurlijk, dus het is geen topkwaliteit laminaat, maar de vloer heeft zich een aantal jaren prima gehouden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Inmiddels al de eerst offerte van ze ontvangen, en zoek wel even verder.
Met een prijs van 0,48m2 met plinten en ondervloer kom ik nog uit op bijna €500,- voor de beneden verdieping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
Wat @Eddos zegt. Voor mij in mijn appartement ook gekocht, wel laten bezorgen. Nog met wat gepraat er 10% vanaf gehaald. Kwam met ondervloer, plinten en laminaat op.. 17.66 euro / m2 uit. Da's voor (uit mijn hoofd) 8mm laminaat niet duur, en het was in een kleur die ik mooi vond. Ik had hetzelfde laminaat al bij iemand anders gezien dus ik wist al hoe het lag ;)

Je moet oppassen dat je geen 6mm laminaat koopt. Da's rotzooi.

Ik heb ergens thuis nog wel een pak liggen, als je wilt kan ik even checken hoeveel mm dat was.

[ Voor 29% gewijzigd door Nat-Water op 04-11-2019 09:21 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is meer een onderwerp voor WVB, daarom ook een schopje die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-04 12:35

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G.Scholtens schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:07:
Inmiddels al de eerst offerte van ze ontvangen, en zoek wel even verder.
Met een prijs van 0,48m2 met plinten en ondervloer kom ik nog uit op bijna €500,- voor de beneden verdieping
Je denkt nog veel goedkoper uit te zijn ergens? :?

Dit is al de bodem van de bodem lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Zal misschien niet duur zijn, maar ben ook al rest partijen tegen gekomen die lager zijn qua prijs of een goede 2e hands vloer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
Vergeet niet dat je het ook mooi moet vinden ;). Het is in je benedenverdieping, dus gok ik in je huiskamer. Daar gluur je dagelijks tegenaan en loop je de meeste meters op. Of je daar dunne plankjes moet willen neerleggen.. ik vind van niet.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar wat is de use case? Als je er nog vijf jaar van wilt genieten ben je denk ik beter af met een tweedehands vloer van een merk dan erg goedkoop spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Wat bedoel je met use case? Vloer is voor de beneden verdieping, woonkamer, hal keuken etc.
Boven ook een 2e hands vloer erin liggen van goede kwaliteit en hier totaal geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G.Scholtens schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:53:
Wat bedoel je met use case? Vloer is voor de beneden verdieping, woonkamer, hal keuken etc.
Boven ook een 2e hands vloer erin liggen van goede kwaliteit en hier totaal geen problemen mee.
Wat is de reden dat je het laminaat gaat vervangen? Hoe lang denk je ermee te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

G.Scholtens schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:53:
Over het algemeen word de bovenverdieping minder zwaar belast. Daar kan je dus gerust een wat goedkopere vloer neerleggen.
Beneden loopt men vaker op schoenen en is men sowieso meer aanwezig. Dus daar is het verstandiger om een vloer neer te leggen die zwaarder kan worden belast.

Dat is wat @MikeyMan bedoelt met use case.

Dus heb jij vier kinderen die de godganse dag met hun schoenen aan door het huis heen rennen dan zou ik niet voor de goedkoopste vloer gaan. Als je alleen bent en de hele dag op sokken loopt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
MikeyMan schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:53:
[...]

Wat is de reden dat je het laminaat gaat vervangen? Hoe lang denk je ermee te gaan doen?
Zoals in begin post staat, vloer is bol gaan staan door kattenpis etc. Was al een 2e hands vloer, maar nog in nieuwstaat.

Willen nog denk ik 2 a 3 jaar in deze woning blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Anoniem: 93986 schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:59:
[...]

Over het algemeen word de bovenverdieping minder zwaar belast. Daar kan je dus gerust een wat goedkopere vloer neerleggen.
Beneden loopt men vaker op schoenen en is men sowieso meer aanwezig. Dus daar is het verstandiger om een vloer neer te leggen die zwaarder kan worden belast.

Dat is wat @MikeyMan bedoelt met use case.

Dus heb jij vier kinderen die de godganse dag met hun schoenen aan door het huis heen rennen dan zou ik niet voor de goedkoopste vloer gaan. Als je alleen bent en de hele dag op sokken loopt........
Meestal 3 kinderen, 2 volwassen, katten en hond.
Dus ja vloer heeft wel wat te verduren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:39
Hier ook bebo parket 6mm in slaapkamers en 8mm in woonkamer / keuken gehad. Prima spul, liepen vrijwel nooit op schoenen in huis. En na 3 jaar de boel verkocht via marktplaats (huurhuis) en ging er zelf nog zonder schade aan de klikranden uit. Dus ik zou het zelf zeker nog eens halen daar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:01
G.Scholtens schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:01:
[...]

Zoals in begin post staat, vloer is bol gaan staan door kattenpis etc. Was al een 2e hands vloer, maar nog in nieuwstaat.

Willen nog denk ik 2 a 3 jaar in deze woning blijven
kattenpis? als je een nieuwe vloer koopt koop dan ook een kattenbak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:40
Volgens mij is het niet Bebo of welke winkel dan ook, maar de fabrikant van het laminaat die de kwaliteit bepaald.
Dat kun je als winkelier ook nooit weten en alleen maar afgaan op referenties van de klant.
Tevens kun je ook verwachten als je budget laminaat koopt dat het allemaal net wat minder kan zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door barry86 op 04-11-2019 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
bie100 schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:49:
[...]

kattenpis? als je een nieuwe vloer koopt koop dan ook een kattenbak :+
Die hebben we gewoon hoor, is ook niet alleen daar de doorzaak van.
Ook doordat je met vochtige schoenen etc. in huis loopt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:58
Ik heb bij Bebo laminaat gekocht voor mijn appartement (met de gedachte dat het er toch maximaal 5 jaar ligt de goedkoopste variant gekozen). Uit mn hoofd ~350 euro voor 65 m2, en het ligt er tot nu toe nog perfect in (3 jaar later). Erg tevreden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:16

Hoicks

Techno!

Wij hebben onze badkamer tegels er gehaald. Het schijnen restpartijen te zijn die overblijven na bijvoorbeeld grootschalige woningbouw projecten e.d.

Onze tegelzetter gaf aan dat de tegels iets bol liepen, waarschijnlijk B keuze.

Verder onze (oude) badkamer er wel mee gedaan, want de prijs was ok. Ben nu wel wat kritischer voor onze nieuwe woning zometeen. Zal er wel gaan kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoicks op 04-11-2019 10:55 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• David.S
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-12-2024
G.Scholtens schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:51:
[...]

Die hebben we gewoon hoor, is ook niet alleen daar de doorzaak van.
Ook doordat je met vochtige schoenen etc. in huis loopt,
Ik weet niet wat voor kwaliteit jij hebt, maar met vochtige schoenen door huis lopen zou geen bolling moeten veroorzaken. Het opbollen van laminaat is omdat je te strak legt waardoor het laminaat in zijn geheel niet kan uitzetten.

Verder is 500 euro voor een hele onderverdieping van een gemiddeld huis helemaal niet zo'n gekke prijs mits je een beetje "okay kwaliteit" laminaat hebt. Je kan natuurlijk voor 2e hands laminaat gaan, alleen heb je de kans dat de klikdelen na verwijderen niet meer geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-04 13:47
De prijs van 0,48 m2 is gewoon een lokkertje. Verder gewoon een massa = kassa toko. Prima voor als je goedkoop een redelijke vloer wilt.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 15:17
Ik heb ervaring met: http://anillaminaat.nl/ in Zwanenburg.
Tussen de €10 en €20 inclusief bezorgen en leggen voor 8 mm laminaat. Heel veel kleuren... ook restpartijen voor goedkoper.
Meerdere personen die ik ken die hier laminaat hebben gekocht en tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Bedankt allen voor de reacties, van mij mag er een slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:40
Bebo is ook net zoals de kruidvat, de hele winkel is altijd in de actie/aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wij hebben er gekeken voor een houten vloer. Zien er erg mooi uit, en als we voor hout waren gegaan, hadden we dat ook hier gehaald, mede omdat er zo goed te onderhandelen valt.

Uiteindelijk zijn we voor PVC gegaan, niet bij Bebo.

Tip: ga op een zaterdag (hamburgers) en kom vroeg.
Pagina: 1