Beste collega-tweakers, voor het “hobbybedrijf” van mijn vrouw ben ik op zoek naar een kleuren laserprinter (hoeft geen AIO te zijn)
Wat is het doel?
De printer wordt gebruikt voor het afdrukken van stickers en vinyl. Deze worden vervolgens met een Silhoutte Curio uitsneden voor diverse producten.
De meeste producten betreffen grote teksten of afbeeldingen. Een aantal producten bevatten echter ook kleur.
Er worden geen foto’s afgedrukt, er hoeft geen WiFi op te zitten.
Wat is je budget?
Max budget is 500 euro
Ik zie door de bomen het bos niet meer en puur op basis van specificaties kan ik bijna geen keus maken. Echt goede reviews waar de kleurkwaliteit wordt vergeleken kan ik bijna niet vinden.
Ik ben dus op zoek naar een laserprinter die ook voornamelijk goede kleuren kan printen.
Heeft iemand hier enig advies qua merk en type voor mij?
Wat is het doel?
De printer wordt gebruikt voor het afdrukken van stickers en vinyl. Deze worden vervolgens met een Silhoutte Curio uitsneden voor diverse producten.
De meeste producten betreffen grote teksten of afbeeldingen. Een aantal producten bevatten echter ook kleur.
Er worden geen foto’s afgedrukt, er hoeft geen WiFi op te zitten.
Wat is je budget?
Max budget is 500 euro
Ik zie door de bomen het bos niet meer en puur op basis van specificaties kan ik bijna geen keus maken. Echt goede reviews waar de kleurkwaliteit wordt vergeleken kan ik bijna niet vinden.
Ik ben dus op zoek naar een laserprinter die ook voornamelijk goede kleuren kan printen.
Heeft iemand hier enig advies qua merk en type voor mij?
[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 03-11-2019 22:34 ]