Sonology DS218PLAY

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric VB
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23-06-2020
Mijn vraag
Ik kocht een Sonology DS218PLAY, thuis werkt deze perfect via WiFi. Maar eens buitenhuis, via 3G of via WiFi bij vrienden en of familie, lukt het niet. Ik kan Drive openen, ik zie mijn aangemaakte mappen, maar als ik een map aanklik zie ik zelden de foto’s staan ( openen lukt al zeker niet)
Men zei me dat dit te wijten is aan men internet thuis, dat de upload snelheid te traag is. Deed ik dan een NUTTELOZE aankoop ??

Hopelijk kan iemand, mij, een totale leek, helpen.
Dank bij voorbaat!!

Eric

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Eric VB op 03-11-2019 22:47)

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:06
Eric VB schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:30:
Mijn vraag
Ik kocht een Sonology DS218PLAY, thuis werkt deze perfect via WiFi. Maar eens buitenhuis, via 3G of via WiFi bij vrienden en of familie, lukt het niet. Ik kan Drive openen, ik zie mijn aangemaakte mappen, maar als ik een map aanklik zie ik zelden de foto’s staan ( openen lukt al zeker niet)
Men zei me dat dit te wijten is aan men internet thuis, dat de upload snelheid te traag is. Deed ik dan een NUTTELOZE aankoop ??

Dank bij voorbaat!!

Eric

...

...
Het heeft niet zo zeer met je uploadsnelheid te maken, maar met de beschikbaarheid buiten huis. Ik neem aan dat je nu verbind via de app met het IP-adres van je Synology (bijv: 192.168.1.xxx)?

Je kunt QuickConnect proberen (als je dat al niet gebruikt): https://www.synology.com/...essible_over_the_Internet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-10 18:50
Is je synology je foto’s nog aan het indexeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric VB
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23-06-2020
Denk ik niet ??, thuis via mijn WiFi netwerk, kan ik alle foto’s aanklikken en openen ze direct

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:06
Eric VB schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:30:
Mijn vraag

Dank bij voorbaat!!

Eric

...

...
Het heeft niet zo zeer met je uploadsnelheid te maken, maar met de beschikbaarheid buiten huis. Ik neem aan dat je nu verbind via de app met het IP-adres van je Synology (bijv: 192.168.1.xxx)?

Je kunt QuickConnect proberen (als je dat al niet gebruikt): https://www.synology.com/...essible_over_the_Internet