Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[El Capitan] YouTube werkt niet goed in Safari

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• martin27143
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 14-11 05:49
versie 10.11.6
Macbook pro (15inch , begin 2008)
Processor 2,4Ghz intel core 2 duo
Geheugen 2 GB 667 MHz DDR2 SDRAM
Videokaart NVIDIA GeForce 8600M GT256 MB
Serienummer W881529YYJZ

heb vandaag de macbook geupdate, maar nu opent youtube niet goed in safari.
alle vakjes blijven grijs,
als ik netflix open in safari werkt het gewoon, andere filmpjes ook.
wat kan ik hier aan doen.

Alle reacties

• int3nz0r
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10-12 16:18
Waarschijnlijk is de versie van Safari die op jouw El Capitan installatie draait te oud. Probeer eens de laatst (mogelijke) versie van Firefox of Chrome te installeren en probeer het dan nog eens?

• Shiny Disco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22:33
Ik denk niet dat het aan een oude versie van Safari ligt. Op mijn Macbook uit 2012 draait Safari 13 en daar heb ik het ook zo af en toe. Ik denk dat het eerder aan Youtube zelf ligt want ook bij mij laden andere websites wel in op het moment dat Youtube niet laad

• martin27143
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 14-11 05:49
heb een update gekregen voor safari een dag na een andere update, dus hij werkt weer

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True