Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1anatic
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-08-2021
Sinds een paar weken ben ik trotse gebruiker van een gehele nieuwe gaming PC + monitor. Dit bevalt mij erg goed maar heb met mijn optix mag271cqr 144 Hz/1ms het gevoel dat er meer uit de monitor gehaald kan worden. Denk hierbij aan settings in de MSI Gaming OSD. Ik gebruik overigens een Displayport kabel.

De vraag:
Heeft iemand ervaring met de control panel van MSI om advies te geven welke settings goed zijn voor films en shooters (games). Denk hierbij aan settings van Brightness, black tuner etc. Deel jullie settings met een printscreen + eventuele aanvulling van jullie ervaring hiermee.

Systeem:
Corsair SPEC Omega RGB Black
GIGABYTE X570 AORUS PRO
AMD Ryzen 7 3700x (8x 3600MHz - Turbo 4400MHz) Geen Overclock
Corsair Cooling Hydro Series H100i PRO RGB (Waterkoeling)
32GB DDR4 3000MHz (Corsair Vengeance PRO RGB)
NVIDIA RTX 2070 8GB (GIGABYTE RTX 2070 Windforce)
(1TB) M.2 Solid State Drive (Samsung 970 EVO PLUS)
750Watt - Corsair CX750

ps; Dit is overigens mijn eerste forum post, indien er iets gewijzigd moet worden i.v.m. regels verneem ik dat graag. :+

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:28

OMD

Je kan eventueel de settings proberen die deze site voorschrijft:
https://www.tomshardware....-gaming-monitor,6213.html

Verder tevreden over de monitor? Ik sta namelijk aan de vooravond om deze te bestellen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1anatic
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-08-2021
OMD schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:40:
Je kan eventueel de settings proberen die deze site voorschrijft:
https://www.tomshardware....-gaming-monitor,6213.html

Verder tevreden over de monitor? Ik sta namelijk aan de vooravond om deze te bestellen.
Dank voor je reactie ik zal zeker even op deze website kijken. Verder erg tevreden over de monitor, goed design en de poot is erg stabiel. Kwaliteit van het beeld is onwijs goed al kan je zoveeeeel aanpassen naar eigen wensen wat mij beetje onzeker maakt wat nou goed is en of ik alles eruit heb gehaald. :*)