Hallo allemaal,
20 November wil ik het mainstreamsysteem van BBG Sept.
(aldus; reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2019 ) bestellen.
Mijn budget is ca. €800,- Windows niet meegerekend.
Als leek rest mij nu de vraag; als ik deze onderdelen bestel, Ben ik dan helemaal compleet om dit systeem te bouwen en werkend te krijgen?
Ik lees namelijk hier en daar dat bij de ssd (Intel 660p) het moertje om deze vast te kunnen zetten niet is bijgeleverd.
Zit dit moertje dan bij het moederbord inbegrepen?
En ik heb ook al eens gelezen dat je soms ook nog kabels moet bestellen voor sommige componenten.
Geldt dat ook voor deze build?
Of is het allemaal plug&play?
Want als dit niet zo is, dan weet ik niet of ik het aandurf.
Een vriend van mij heeft het basisgamesysteem van Mei 2019 gekocht en dit was wel allemaal plug&play.
Bouwen, Windows installeren en alles werkte.
Anders misschien voor dat systeem kiezen?
Echter is het systeem van deze guide een stuk sneller denk ik en daar ligt dan ook mijn voorkeur.
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik speel voornamelijk World of Warcraft. Misschien handig om te weten om eventueel iets anders te adviseren.
Groetjes,
Youri
20 November wil ik het mainstreamsysteem van BBG Sept.
(aldus; reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2019 ) bestellen.
Mijn budget is ca. €800,- Windows niet meegerekend.
Als leek rest mij nu de vraag; als ik deze onderdelen bestel, Ben ik dan helemaal compleet om dit systeem te bouwen en werkend te krijgen?
Ik lees namelijk hier en daar dat bij de ssd (Intel 660p) het moertje om deze vast te kunnen zetten niet is bijgeleverd.
Zit dit moertje dan bij het moederbord inbegrepen?
En ik heb ook al eens gelezen dat je soms ook nog kabels moet bestellen voor sommige componenten.
Geldt dat ook voor deze build?
Of is het allemaal plug&play?
Want als dit niet zo is, dan weet ik niet of ik het aandurf.
Een vriend van mij heeft het basisgamesysteem van Mei 2019 gekocht en dit was wel allemaal plug&play.
Bouwen, Windows installeren en alles werkte.
Anders misschien voor dat systeem kiezen?
Echter is het systeem van deze guide een stuk sneller denk ik en daar ligt dan ook mijn voorkeur.
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik speel voornamelijk World of Warcraft. Misschien handig om te weten om eventueel iets anders te adviseren.
Groetjes,
Youri