Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe Magsafe 2 adapter nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Aviv1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 27-11 12:39
Hallo,

Mijn Magsafe 2 adapter heeft het bewegen. Ik ben van plan een originele te kopen bij Bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...9/#product_specifications

Ik zie echter ook veel goedkope alternatieven (voor minder dan €30) en vroeg mij af of jullie daar misschien ervaring mee hebben. Zullen van de zelfde kwaliteit zijn? En dan bedoel ik vooral de kwaliteit/betrouwbaarheid van de stroomtoevoer.

€50 is best een verschil!

Groet!

Beste antwoord (via Aviv1 op 03-11-2019 18:11)

• Satch
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Iemand die ik ken heeft ooit een namaak magsafe gekocht en een kleine tijd later kon ik het logicboard van de macbook vervangen omdat die kapot gegaan was. Natuurlijk is dit wel maar 1 ervaring, maar geen goede dus.
Ik zou eerder een originele tweedehands kopen op marktplaats of V&A als je geld wil besparen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Iemand die ik ken heeft ooit een namaak magsafe gekocht en een kleine tijd later kon ik het logicboard van de macbook vervangen omdat die kapot gegaan was. Natuurlijk is dit wel maar 1 ervaring, maar geen goede dus.
Ik zou eerder een originele tweedehands kopen op marktplaats of V&A als je geld wil besparen.

• Aviv1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 27-11 12:39
@Satch Held. Al jaren niet meer op Marktplaats gekeken... zit er bij mij om de hoek een gozer met een splinternieuwe Magsafe oplader.. geseald en al.

Ik raad vanaf nu iedereen aan altijd eerst even op Mp of V&A te kijken!!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True