~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
https://tweakers.net/my.tnet/sessions/
Op je profielnaam klikken rechtsbovenin. Dan op uitloggen. Op de uitlogpagina heb je rechts een menu met opties.
Op je profielnaam klikken rechtsbovenin. Dan op uitloggen. Op de uitlogpagina heb je rechts een menu met opties.
Many thanks! Ik had dit niet achter de optie "uitloggen" gezocht omdat dat overkomt als een directe actie. Misschien een verbetertip om deze pagina ook via een ander pad beschikbaar te maken. Ik zocht deze onder account, alwaar ik bv ook m'n wachtwoord kan wijzigen (lees: "security opties").
[ Voor 46% gewijzigd door Eagle Creek op 03-11-2019 17:13 ]
Ik vind dat ook een onhandige manier om dat overzicht te zien. Maak een topic in MF aan hiervoor als je het anders wilt zien.
Commandline FTW | Tweakt met mate
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Thanks en thanks!
Kom er trouwens meteen achter dat die pagina niet echt mobile friendly is. Dus mocht er toch geknutseld gaan worden 😇.
Kom er trouwens meteen achter dat die pagina niet echt mobile friendly is. Dus mocht er toch geknutseld gaan worden 😇.
Pagina: 1