Hoi,
Ik 15 en heb afgelopen twee jaar flink gespaard zodat ik mijn eerste eigen pc kan gaan bouwen.
Ik heb al een lijstje samengesteld maar weet niet of dit werkt en efficiënt is, en hier zou ik dan ook graag advies op willen hebben.
*Ik wil een pc die de meest recente games gewoon op ultra setting kan draaien (en hier voorlopig mee vooruit kunnen in de toekomst)
*4k is geen must maar zou leuk zijn
*mijn budget is ongeveer 1500 euro.
*dit is wat ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb, maar zoals ik al vertelde ben ik niet 100% zeker of dit systeem werkt. (hier zou ik dan ook graag advies of alternatieven op hebben.)
Ik heb geen absolute voorkeur voor merken maar Corsair en MSI hebben altijd in mijn broer zijn pc gezeten.
Ik sta open voor alternatieven of kritiek.
Alvast bedankt.
Ik 15 en heb afgelopen twee jaar flink gespaard zodat ik mijn eerste eigen pc kan gaan bouwen.
Ik heb al een lijstje samengesteld maar weet niet of dit werkt en efficiënt is, en hier zou ik dan ook graag advies op willen hebben.
*Ik wil een pc die de meest recente games gewoon op ultra setting kan draaien (en hier voorlopig mee vooruit kunnen in de toekomst)
*4k is geen must maar zou leuk zijn
*mijn budget is ongeveer 1500 euro.
*dit is wat ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb, maar zoals ik al vertelde ben ik niet 100% zeker of dit systeem werkt. (hier zou ik dan ook graag advies of alternatieven op hebben.)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Plus | € 116,- | € 116,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 482,- | € 482,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox K500L (windowed) | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF600 (2018) | € 115,55 | € 115,55 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 172,- | € 172,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.469,44 | ||
Ik heb geen absolute voorkeur voor merken maar Corsair en MSI hebben altijd in mijn broer zijn pc gezeten.
Ik sta open voor alternatieven of kritiek.
Alvast bedankt.