Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
ja het werkt in zeker e zin er is beeld op mn tv, maar niet om aan te zien.
Voor tv-out gebruik ik de 5.33 en tv tool of tvcc en dan heb ik iig dual view en mooi beeld
Voor tv-out gebruik ik de 5.33 en tv tool of tvcc en dan heb ik iig dual view en mooi beeld
Heb je het echt geprobeerd? Ik bedoel, via geavaceerde in eigenschappen desktop? Daar kun je nu echt TwinView selecteren. Helaas heb ik geen tv bij de hand... Graag effe reacties zodat ik weet of het echt werkt.
Ja, het werkt echt. Wel moeten monitor + tv dezelfde resolutie hebben.
Hoeveel kan je televisie aan? Of wat kan er maximaal naartoe worden gezonden? 800 x 600 @ 32 bit was maximum bij mijn vorige Asus V3400 of 1024 x 768 @ 16 bit.
Of was dat met TV-in... Nee, dat kan oneindig hoog. Ik weet zeker dat ik 1024 x 768 kon sturen naar mijn tv... Of ben ik nu echt gek???
Verwijderd
Hoe heb je twinview aan de praat gekregen?
ik kan alleen maar dual view krijgen (dus 2x hetzelfde beeld) en dan alleen met een prog als tvcc of tvtool. Met de 6.xx drivers krijg ik alleeen lelijk zwart-wit beeld, wie kan me helpen?
ik kan alleen maar dual view krijgen (dus 2x hetzelfde beeld) en dan alleen met een prog als tvcc of tvtool. Met de 6.xx drivers krijg ik alleeen lelijk zwart-wit beeld, wie kan me helpen?
Verwijderd
Spliff: dan moet je ff de instellingen langlopen, want ergens kun je een type TV kiezen, waar je voor Nederlands moet kiezen, dan krijg je wel kleur. Kweet niet precies waar het zit, maar het zit er wel degelijk (in ieder geval bij de nieuwste drivers), ik kan het alleen niet opzoeken op het moment.
Pagina: 1