Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb twee maand geleden een nieuwe laptop gekocht genaamd: 'HP Pavilion 15-cs2975nd' gekocht met de volgende producten: -16 GB RAM -512GB SSD -i7 processor -NVIDIA GeForce GTX 1050!

Eerste weken geen fouten of minpunten kunnen vinden omdat ik vooral simpele werkzaamheden uitvoerden zoals verslagen schrijven en internetten. Wel soms blazende geluid (ongeveer 5-10min) is dat normaal bij simpele werkzaamheden met een i7 processor? Tweede vraag, ik merk vooral nu dat mijn laptop bij adobe premiere pro vast loopt en hapert. En bij photoshop en Illustrator vooral het beeld niet soepel loopt of foto's verwerkt (zie foto: https://imgur.com/a/ONh0oPc ).Is dat normaal? Ik denk het niet toch, als je kijkt wat voor een specificaties mijn laptop heeft? Of is er iets niet goed ingesteld bij de settings?

Ik hoor graag jullie mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:57
Laptop is dus zo goed als nieuw.
Ik zou, als je die problemen makkelijk kon reproduceren, de problemen aan de balie van de verkoper laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het besteld via coolblue? Dus helaas geen balie.. miet iets verkeerd via settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien physx instellingen verkeerd ingesteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:24:
Ik heb het besteld via coolblue? Dus helaas geen balie.. miet iets verkeerd via settings?
https://www.coolblue.nl/klantenservice

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes bedankt, maar zou het niet liggen aan mijn physx instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Tsja, weten wij veel wat voor instellingen jij allemaal hebt veranderd?
Wie weet heb je de boel wel overklokt?

Maarreehh hij loopt nu niet goed.
Doe een factory reset van je laptop
Probeer de dingen die nu niet goed gaan.

Is het opgelost, dan mooi zo!
Kan je nog steeds niet normaal met je nieuwe laptop Adobe programma's draaien, ga dan naar de verkoper, en laat het daar zien, of meld het i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt zal even kijken, alleen ik heb echt niks veranderd gewoon gelijk gebruikt zonder wat te veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:44:
Oke bedankt zal even kijken, alleen ik heb echt niks veranderd gewoon gelijk gebruikt zonder wat te veranderen!
- Overigens ziet je plaatje er uit als een artifact.
Dat kan van alles zijn, maar meestal komt het omdat bepaalde hardware te heet is geworden, overklokt is, of gewoon kapot (aan het gaan) is.
En aangezien je laptop nieuw is, zou ik zeggen: naar de verkoper er mee.

- Overigens, ben ik slechts één tweaker, en er lopen er hier duizenden rond, dus misschien vinden andere mensen andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt!
Pagina: 1