Fallout2 is bij CD-express iig te verkrijgen. Freespace 2 is via een andere zaak te verkrijgen denk ik maar dat weet ik niet zeker. Gewoon naar www.elcheapo.nl gaan en dan zoeken
.
Verwijderd
Shit, FreeSpace 2 kan ie niet vinden op die El Cheapo site 
Dat spel zoek ik ook nog, is zo vet hè!
Dat spel zoek ik ook nog, is zo vet hè!
Ja he , Freespace the great war is al reete gaaf , en ze zeggen dat Freespace 2 nog gelikter is .... (btw je kunt em laten importeren , als je daar geld voor over hebt , want dat is veel mucho te duur
)
Verwijderd
Yep, beiden roelen. fallout (1 en 2) moet je niet online bestellen, je kunt ze vinden voor een tientje ofzo in de winkels (in die kleine schapjes bij free record shop bijv)
Verwijderd
ben al een tijdje op zoeknaar fallout 2...
Maar ik moet zeggend at ik niet echt veel geluk heb met het vinden van dat spel
Vind het waarschijnlijk nog wel es een keertje ergens in een of andere "uitverkoop"bak denk ik..
Maar schiet niet echt op zo!
Maar ik moet zeggend at ik niet echt veel geluk heb met het vinden van dat spel
Vind het waarschijnlijk nog wel es een keertje ergens in een of andere "uitverkoop"bak denk ik..
Maar schiet niet echt op zo!
Fallout Tactics is inderdaad een stuk minder dan Fallout 1 & 2. FOT mist gewoon atmosfeer en bruta;iteit die wel in Fallout 1 & 2 zitten.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
MUST... HAVE... FREESPACE 2...
IK ben dus ook al een hele tijd op zoek naar dit spel.
IK ben dus ook al een hele tijd op zoek naar dit spel.
Verwijderd
FF een ouwe topic omhooghalen, misschien dat er nog iemand blij van wordt.
Ik heb freepsace 2 tekoop gezien voor een knaak (lees: FL 2,50
). Nee, geen gouden CD's, origineel in doos plastic er zelfs nog omheen, alleen met franse handleiding, maar ja voor een knaak, boeiuh! 
Ik heb hem net geïnstalleerd, gepatched (dat werkt dus ook) en ff getest. Alles is gewoon in het engels.
Oh ja, en het was bij Discovery Multimedia in Enschede...
Ik heb freepsace 2 tekoop gezien voor een knaak (lees: FL 2,50
Ik heb hem net geïnstalleerd, gepatched (dat werkt dus ook) en ff getest. Alles is gewoon in het engels.
Oh ja, en het was bij Discovery Multimedia in Enschede...
Verwijderd
zoek wie de uigever is in NL, kijk of ze een budget serie hebben! Volgens mij heb ik FS2 en FO2 in de budget back gezien.
Beetje shoppen in A'dam of andere grote stad zal zeker je zoektocht beeindigen!
Beetje shoppen in A'dam of andere grote stad zal zeker je zoektocht beeindigen!
Pagina: 1