Het is ons een groot raadsel hoe we met twee spelers tegen elkaar kunnen spelen bij splatoon 2. Wie kan ons helpen?
Op hetzelfde systeem? Kan niet.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
https://en-americas-suppo...yer-game-%28splatoon-2%29
Je geeft niet aan of je lokaal (split) of via internet bedoelt. Maar ik ga uit van het eersteNote: The multiplayer modes in Splatoon 2 require that each player have their own Nintendo Switch system and copy of the game. (Split-screen multiplayer is not available.)
Ik heb er weinig verstand van en wordt via internet niet wijzer. We hebben twee rode en twee blauwe controllers en we hebben het spel in zo'n doosje gekocht, dus niet via internet. Nu willen we tegen elkaar spelen, zoals op de reclame zo leuk te zien is 🤣
@Verwijderd Niet dubbelposten, aub 
Volgens mij is Cross-platform Multiplayer niet mogelijk met Splatoon 2. Helaas zul je je (tegenwoordig?) goed moeten informeren naar spellen. En vaak dan kunnen er nog teleurstellingen komen of later ingepatched worden.
Volgens mij is Cross-platform Multiplayer niet mogelijk met Splatoon 2. Helaas zul je je (tegenwoordig?) goed moeten informeren naar spellen. En vaak dan kunnen er nog teleurstellingen komen of later ingepatched worden.
[ Voor 36% gewijzigd door Room42 op 02-11-2019 19:40 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dat is gewoon de standaad multiplayer (Turf War), waar je wel Nintendo Switch Online abbo voor nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:59:
En hoe zit het spelen tegen de computer? We kunnen nu alleen in levels spelen, maar we willen de versie waarbij je tegen een team zoveel mogelijk je eigen kleur moet verven
En dat is PvP (player vs player), niet tegen een CPU (computer)
[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 02-11-2019 19:33 ]
Misleidend? Waar heb jij dan ergens split-screen multiplayer gezien voor Splatoon 2? In alle reclames waar je meerdere mensen tegelijk dat spel ziet spelen hebben ze meerdere Switches.Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:50:
Misleidend spel dan. Jammer van de aankoop.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1