Toon posts:

Chello filters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

M'n kabelmodem van de week doorgebrand, vandaag nieuwe gekregen van Chello.

Alleen nu werkt m'n internet dus niet meer.
Volgens de helpdesk van UPC moet er iets aangepast worden in de filters die ervoor zorgen dat alleen het IP-adres overblijft bij hun.

Raar, omdat het voordat m'n modem doorbrandde wel werkte.

Weet iemand hoe dat dit zit??

Verwijderd

kvind t een beetje naar bull klinken maar t zou best kunnen weet er niet zoveel vanaf :+ maar lijkt mij dat die het toch gewoon zou moeten doen :?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij lulde die gozer inderdaad maar wat, vooral omdat ie daarna nog zei van
"u moet maar gewoon af en toe proberen of het al werkt"

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 19:34 schreef _mark_ het volgende:
Volgens mij lulde die gozer inderdaad maar wat, vooral omdat ie daarna nog zei van
"u moet maar gewoon af en toe proberen of het al werkt"
whahahahah dan lult die zeker :) maar je blijft je ip toch gewoon houden of zie ik dat verkeerd? alleen je mac adres veranderd van je modem ?

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 08:51

cruncher

wanna crunch someone?

Wat een gelul, het enige wat ze moeten doen is het mac-adres van je nieuwe modem invoeren in hun database en alles moet weer werken zoals voor die tijd!

welk modem heb je gekregen een com21 of zo'n terrayon?

can you read my mind?

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
het kan kloppen, als je een nieuw modem hebt gekregen dan wordt inderdaad het nieuwe mac adres van het kabelmodem in de database van chello gezet en daarna moeten inderdaad de filters gereset worden, dat moet eigenlijk standaard al gedaan worden. filters zijn de software die de kabelmodem besturen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een COM21,
en na veeeeel proberen werkte het eindelijk om 7 uur 's avonds weer.

Maar blijf het een raar verhaal vinden.
Pagina: 1