><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
net als Fifa 2001 (eigenlijk alle EA Sports games) is deze weer gebaseerd op de PS2. EA Sports heeft de voorkeur voor de PS2. Alle PC games zullen er dan bijna net zo uitzien.
Those bastards...!Op dinsdag 31 juli 2001 19:47 schreef badman het volgende:
net als Fifa 2001 (eigenlijk alle EA Sports games) is deze weer gebaseerd op de PS2. EA Sports heeft de voorkeur voor de PS2. Alle PC games zullen er dan bijna net zo uitzien.
Verwijderd
Duh! EA Sports is ook een bedrijf dat alleen geld wilt hebben door iedereen op te zadelen met poorts en updates ipv nieuwe games.Op dinsdag 31 juli 2001 19:52 schreef AK47 het volgende:
[..]
Those bastards...!
Verwijderd
hmm ik verw8 eigenlijk wel iets specials in de PU stond namelijk dat het toch wel verrassend was...
pc, ps2 en xbox versies komen er dit jaar van elk EAsports spel.
is oud nieuws trouwens.
is oud nieuws trouwens.
Geeneens Graphics op die pagina voor de PC-versie. Slechte zaak
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Dat doe ik ook, maar elk jaar blijkt het weer een teleurstelling te zijn...Op dinsdag 31 juli 2001 22:01 schreef The_Snake het volgende:
hmm ik verw8 eigenlijk wel iets specials in de PU stond namelijk dat het toch wel verrassend was...
Verwijderd
Gloeilampen zijn nooit tevredenOp woensdag 01 augustus 2001 09:10 schreef Muggie het volgende:
Geeneens Graphics op die pagina voor de PC-versie. Slechte zaak
Pi-Air Pi-Air Pi-Air
Het schijnt dat Fifa 2002 echt een hele nieuwe game is die veel realistisch is
helemaal nieuw dus en nix poortuh
helemaal nieuw dus en nix poortuh
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
je kan al een filmpje downloaden,is wel van
PS2..
http://fifa2002.phosworks.se/
Gameplay ziet er veelbelovend uit,graphics zijn nog niet helemaal af.
EA Sprts zegt dat er eindelijk echte supportersgeluiden gebruikt gaan worden(geen kinderkoor meer
)
PS2..
http://fifa2002.phosworks.se/
Gameplay ziet er veelbelovend uit,graphics zijn nog niet helemaal af.
EA Sprts zegt dat er eindelijk echte supportersgeluiden gebruikt gaan worden(geen kinderkoor meer
Gelukkig gaat ea wel zŽn sportgames weer op de nintendo consoles uitbrengen.
Die miste ik erg op de n64
Die miste ik erg op de n64
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Pagina: 1