Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-03 11:57
Hallo Tweakers!

Ik gebruikte altijd Call Recorder - ACR als app voor het opnemen van telefoongesprekken.
Alleen ik kreeg vorige week een melding, na mijn telefoon gereset te hebben, dat Android het opnemen van telefoongesprekken niet meer kan om de een of andere reden.

Het punt is alleen, dat ik erg vergeetachtig ben en vaak telefoongesprekken terug luister om gemaakte afspraken terug te beluisteren.
Heeft iemand tips? Of werkende apps?
Ik had de premium versie van ACR, dat kostte geloof ik 1 of 2 euro, dus mochten er eenmalige kosten aan verbonden zijn, is dat geen probleem.Zolang het maar om een paar euro gaat haha

Alvast bedankt!

Groet,
Meijer

Ps. Ik heb een Huawei P20 Lite

Beste antwoord (via Meijer op 03-11-2019 15:09)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik gebruik op Android 9 Automatic Call Recorder 5.43.11 (van Appliqato). Dit is de laatste werkende versie. Hierna werd de naam niet meer weergegeven. Dus de oude apk downloaden en niet meer updaten. ;)

offtopic:
@Meijer Check eens tussen de actieve topics of er wat leuks voorbij komt. Nu open jij alleen maar vragen, misschien vind je het leuk om zelf eens wat bij te dragen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Room42 op 02-11-2019 14:23 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik gebruik op Android 9 Automatic Call Recorder 5.43.11 (van Appliqato). Dit is de laatste werkende versie. Hierna werd de naam niet meer weergegeven. Dus de oude apk downloaden en niet meer updaten. ;)

offtopic:
@Meijer Check eens tussen de actieve topics of er wat leuks voorbij komt. Nu open jij alleen maar vragen, misschien vind je het leuk om zelf eens wat bij te dragen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Room42 op 02-11-2019 14:23 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meijer
Room42 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 14:18:

offtopic:
Bedankt! Helaas heeft die geen uploadsysteem naar Onedrive, maar ik kan in ieder geval weer telefoontjes opnemen, bedankt!

En ik ben niet echt iemand die vaak op forums zit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijer
Het begon goed, maar de afgelopen paar dagen neemt de app geen telefoongesprekken meer op helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door Meijer op 05-11-2019 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@Meijer Is de versie nog gelijk of heb je automatisch updaten aan staan?
Wat ook wel kan zijn is dat je de app op de achtergrond moet laten draaien door de battery saving modus uit te schakelen. Start hem bijvoorbeeld eens opnieuw en bel dan je voicemail om hem te testen.

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 05-11-2019 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijer
Versie is nog gelijk, ik heb geen idee waar je automatisch updaten uit kunt zetten

Ik heb hem nu toestemming gegeven om in de achtergrond te draaien, en internet toestemming verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Meijer schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:51:
Versie is nog gelijk, ik heb geen idee waar je automatisch updaten uit kunt zetten
In de play store.

Pagina: 1