Ik ben op zoek naar een mobiele router waar ik een 4g kaartje in kan doen zodat hij als hotspot kan dienen voor bijvoorbeeld in de auto voor onderweg. Verder zou ik graag een externe harde schijf eraan willen koppelen. Zodoende kunnen de kids onderweg een film van de harde schijf af kijken en kunnen we op de plaats van bestemming (buitenland) met het sim kaartje kunnen internetten.
Ik heb bijvoorbeeld Huawei B315s-22 gevonden. Echter heeft deze geen accu.
een heleboel andere mobiele Huawei mobiele routers te koop maar ik zie er geen usb aansluiting op zitten
Ik zoek dus een mobiele router waar een 4g simkaart in kan en een usb 2.0 aansluiting heeft om een harde schijf op aan te sluiten en eventueel een accu.
Lijkt mij voor onderweg en op de camping een hele mooie oplossing maar ik vind er niet veel in de pricewatch.
Ik heb bijvoorbeeld Huawei B315s-22 gevonden. Echter heeft deze geen accu.
een heleboel andere mobiele Huawei mobiele routers te koop maar ik zie er geen usb aansluiting op zitten
Ik zoek dus een mobiele router waar een 4g simkaart in kan en een usb 2.0 aansluiting heeft om een harde schijf op aan te sluiten en eventueel een accu.
Lijkt mij voor onderweg en op de camping een hele mooie oplossing maar ik vind er niet veel in de pricewatch.