Ik beschuldig niemand, maar wanneer men duidelijk gaat maken dat dit forum geen helpdesk is ... ik zou hulp kunnen gebruiken in deze maar er word me duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling van dit forum is.
Het is erg moeilijk om iets duidelijk te maken wanneer men zelf niet weet over wat het precies gaat ...
Ik probeer dus via itunes de back up map te bereiken maar vind die niet.
Ik zou dan ook deze codes moeten kopieeren: 3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28 in de map 3d en 5a4935c78a5255723f707230a451d79c540d2741 in de map 5a voor uw oproeplogboeken.
Allemaal chinees voor me.
Ik doe alle moeite om alles eerst op te zoeken via google vooraleer ik hier vragen ga stellen maar kom niet tot een oplossing.
Ik begrijp ook wel dat door mijn gebrek aan enige kennis in deze het niet makkelijk is om me te helpen, maar verplicht hier natuurlijk niemand toe.
Misschien is het nu wel wat duidelijker voor jullie.
Finesse schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:03:
2. Zoek uw iTunes-back-upmap
Ga naar de map met uw iTunes-back-ups. Afhankelijk van het besturingssysteem dat u gebruikt, bevindt deze map zich op de volgende paden:
Ramen:
C: \ Users [YourUsername] \ AppData \ Roaming \ Apple Computer \ MobileSync \ Backup \
OS X:
~ / Bibliotheek / Application Support / MobileSync / Backup /
In die map moeten een of meer mappen met willekeurige namen zitten. Kies het model dat betekent niet een tijdstempel (hebben -YearMonthDay-HourMinuteSecond ) aan het eind.
Dit is de map met de back-up die u in stap 1 hebt gemaakt
Ik probeer dit te begrijpen maar snap er geen jota van