Mijn huidige PC is gisteravond overleden. Na een andere voeding geprobeerd te hebben had de PC nog steeds geen zin om op te starten. Om die reden heb ik maar besloten om een nieuw PC samen te stellen. De focus ligt voornamelijk op het werk gedeelte, maar zo nu en dan wordt er ook een game opgestart.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC wordt voornamelijk gebruikt om op te werken. Denk hierbij aan het compileren van code, het runnen van VM's, photoshop, browsen. Zo nu en dan wordt de PC gebruikt om mee te gamen. Ik neem de MSI R9 380 Gaming 4GB vanuit mijn vorige systeem mee, oftewel een nieuwe videokaart is niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Volgende componenten worden meegenomen uit het oude systeem:
- Kast
- Randapparatuur
- HDD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen, behalve dat ik op het mobo graag een Digitaal Optisch (S/PDIF) audio uitgang wil.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk een dubbel check of alle componenten compatible zijn met elkaar en daarnaast of jullie nog verbeteringen zien.
Build
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC wordt voornamelijk gebruikt om op te werken. Denk hierbij aan het compileren van code, het runnen van VM's, photoshop, browsen. Zo nu en dan wordt de PC gebruikt om mee te gamen. Ik neem de MSI R9 380 Gaming 4GB vanuit mijn vorige systeem mee, oftewel een nieuwe videokaart is niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Volgende componenten worden meegenomen uit het oude systeem:
- Kast
- Randapparatuur
- HDD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen, behalve dat ik op het mobo graag een Digitaal Optisch (S/PDIF) audio uitgang wil.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk een dubbel check of alle componenten compatible zijn met elkaar en daarnaast of jullie nog verbeteringen zien.
Build
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 67,99 | € 67,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 124,63 | € 124,63 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 672,37 | ||