Toon posts:

Monitor gaat niet meer aan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een mislukte oc clock poging van de pc van een vriend van mij gaat de monitor niet meer aan.
Ik heb al 2 monitors geprobeerd. 3 videokaarten, 2 agp en 1 keer een pci. Dat werkte ook niet echt, ik heb de cmos gecleard met jumpertje, dat werkt ook niet.
Weet iemand wat ik nog meer kan doen of waar het aan kan liggen.

P2 233
een of ander bx mobo
ik weet verder niet zoveel want ik kan niet in de bios dus...
Die drie video kaarten waren een 32tnt, en een 8mb agp en een 24mb voodoo kaart

Verwijderd

Het lijkt erop dat je je AGP-slot verneukt hebt... :+

Verwijderd

Topicstarter
Als je nou ff leest zie je dat ik het ook met een pcikaart heb geprobeerd. En die zit nou net niet in mn agp slot .. :+

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02
probeer s andere cpu te lenen van iemand+ geheugen ev. of andersom dat van jou bij iemand anders.

werkt dit niet zal t je mobo zijn die naar de klote is.

en gaan je hd's en fans ratelen als je m aanzet?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
hij doet alles zeg maar, fans gaan draaien hd spinnen op, alleen gaat mn monitor niet aan.

Verwijderd

Topicstarter
Schiet mij te binnen :

Toen onze poging mislukte heeft hij het daarna nog een paar keer gedaan, na veel resetten . Kan het zijn dat ik die cmos niet goed gecleared heb ? Je moet toch gewoon ff die jumper omzetten en ff aanzetten ?

Verwijderd

druk na opstart voor de grapo eens je reset in dit wil wel een helpen om weer beeld te krijgen vraag me niet hoe maar heb dit wel eens ervaren, misschien had ik toen gewoon geluk succes

Verwijderd

Topicstarter
Lukt niet, nog een keer jumper omgegooid. Werkt ook niet.
Ik heb hem nu op mijn eigen monitor aangesloten dat doet het ook niet.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Euhhhhh, hoe heb je het overclocken gedaan.
Met jumpers toevaalig, en waarom is het niet gelukt.
Kan het ook zijn dat je jumpers er verkeerd, en buiten de specificaties er op gedrukt heb.
Zou zeggen, pak es een oud ISA VGA kaartje, druk deze erin en kijk of je een bootblock krijgt.

Op dat ISA kaartje moet een eigen bios zitten.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het trouwens een abit mobo. Door middel van soft fsb. Hij probeerde voor de grap zn multiplier te verhogen |:( . Eerste 5 keer ging zn monitor niet aan. Daarna ging eerst nog een paar keer aan met maar 16 kleuren. Dus wij dachten videokaaart fucked up. Maar na nieuwste drivers te hebben geinstalleerd deed hij het weer.
Maar na een paar keer deed hij het helemaal niet meer.

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

mmmm toen mijn monitor niet meer aanging was mijn mama plank overleden en de cpu ook :(

helaas maar waar :(

Sommige mensen....

Verwijderd

Topicstarter
Daar zat ik ook al aan te denken, maar waarom deed hij het eerst wel dan ?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA-> VB

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Stroom eraf (echt eraf). Tijdje wachtuh. CMOS klieren. Nog eens probieren.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Eerste 5 keer ging zn monitor niet aan.
En toch maar doorproberen? Goeie kans dat je de eerste keer je mobo al hebt opgeblazen. Of je geheugen. Heb je al ander geheugen geprobeerd?
Die videokaart kan je nog eens testen in een andere PC, maar ik ga ervanuit dat je het mobo hebt opgeblazen. Voor je andere dingen test, zou ik zeggen, test eens een ander mobo.

Dat fans en alles aangaan op een mobo dat opgeblazen is, zegt niet zoveel. Je slots en fans en lichtjes krijgen genoeg stroom om aan te gaan, maar dat zegt niks over de BIOS of een andere cruciale chip op het mobo.
Pagina: 1