Ik ben voornemens om een Game PC aan te schaffen. Vroeger in de tijd van SoF2 en BF1942 heb was ik een echte PC gamer. Voor het gemak heb ik de overstap gemaakt naar PS2 later de PS3 en nu de PS4. Echter wil ik voor de echte game ervaring de overstap weer terug maken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen, de zware games o.a.Call of Duty MW (2019) GTA V. Ook wil ik niet volgend jaar alweer een update moeten uitvoeren.
Wat mag het systeem gaan kosten? Totaal incl. nieuw toetenbord en Beeldscherm 1500,--
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? enkel een Logitech gaming muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben? dit heb ik op het ook. Wat denken jullie hier van?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Ik dacht ivm prijs kwaliteit verhouding aan AMD zowel processor als video kaart
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Nee
Ga je overklokken? Nee,
Wat verwacht je van ons?[i] Advies of dit een goede keuze is. Advies of suggesties zijn zeker welkom. Ik geef liever 100 euro meer uit aan een systeem dat 100% naar wens is. Of als er zaken te zwaar zijn kan ik overwegen om deze aan te passen. Ook zou ik graag een advies hebben voor een goed beeldscherm
Alvast dank voor de input!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen, de zware games o.a.Call of Duty MW (2019) GTA V. Ook wil ik niet volgend jaar alweer een update moeten uitvoeren.
Wat mag het systeem gaan kosten? Totaal incl. nieuw toetenbord en Beeldscherm 1500,--
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? enkel een Logitech gaming muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben? dit heb ik op het ook. Wat denken jullie hier van?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | ASRock X570 Phantom Gaming 4 | € 157,- | € 157,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 8G | € 355,- | € 355,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,99 | € 19,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W | € 57,25 | € 57,25 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,99 | € 79,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.136,13 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Ik dacht ivm prijs kwaliteit verhouding aan AMD zowel processor als video kaart
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Nee
Ga je overklokken? Nee,
Wat verwacht je van ons?[i] Advies of dit een goede keuze is. Advies of suggesties zijn zeker welkom. Ik geef liever 100 euro meer uit aan een systeem dat 100% naar wens is. Of als er zaken te zwaar zijn kan ik overwegen om deze aan te passen. Ook zou ik graag een advies hebben voor een goed beeldscherm
Alvast dank voor de input!