iPad 3 met alleen WiFi verbinden via 4G

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iPad model 1416 iPad 3. Deze is zonder simkaart, is er een mogelijkheid om een externe simkaart reader op aan te sluiten? Of andere opties?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cytherea
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:22
Wat is je doel? De simkaart uitlezen of 4g gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:14

nelizmastr

Goed wies kapot

De iPad 3 wordt al sinds 2016 niet meer geüpdatet, denk dat het effectiever en veiliger is om een andere iPad te regelen met 4G ingebouwd.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
Of een 4G MiFi gebruiken. Goede unlocked varianten van Huawei voor ongeveer 30 euro op AliExpress.

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon de (4G) internetverbinding van je telefoon delen met de iPad. Scheelt je een telefoonabonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iPad A1461 is een WiFi iPad 3 (non cellular) dus geen mobiele data mogelijkheid, geen sim tray
@Verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 09-11-2019 15:59 . Reden: quote vergeten ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hackus schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:49:
iPad A1461 is een WiFi iPad 3 (non cellular) dus geen mobiele data mogelijkheid, geen sim tray
Dat wisten we al :>
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 18:05:
Ik heb een iPad model 1416 iPad 3. Deze is zonder simkaart, is er een mogelijkheid om een externe simkaart reader op aan te sluiten? Of andere opties?

@Verwijderd: welkom op GoT. Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. We verwachten hier enige mate van eigen inzet. Niet om je te pesten, maar omdat we anders wellicht met oplossingen komen die je al lang en breed zelf hebt geprobeerd. Daarnaast laat het ook zien dat je zelf moeite wilt meedenken aan een oplossingen. Vooralsnog zal ik het topic open laten, maar let hier in het vervolg op. Zie ook Het algemeen beleid voor meer informatie.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1