Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk voor youtube school en relatief veel gamen met middelmatig zware titels zoals cs:go, The hunter call of the wild, Gta V, Euro Truck Simulator 2, Sniper elite etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiterste prijs is ongeveer 850 euro tenzij er iets beters is voor net een tientje meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst wil ik een computer die de meeste spellen op 1440p high kan spelen en tevens 144hz op 1080p kan doen. 16gb ram is een must en een 500gb ssd ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst pak ik een nvidia gpu omdat de amd gpu's niet de beste reviews hebben en erg heet kunnen worden (5700 series)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1440p high 1080p 144hz haalbaar
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ga voor een absolute bang/buck machine maar ik heb niet erg veel kennis van moederborden/ssd's en voedingen en zou graag horen wat jullie zouden veranderen en wat voor gpu het beste past hier.
Ik heb zelf al een zeer ruwe lijst gemaakt, ik zat ook te denken aan een tweedehands pc met een gtx 1080 maar het is momenteel gunstiger voor mij als ik nieuw koop.
Voornamelijk voor youtube school en relatief veel gamen met middelmatig zware titels zoals cs:go, The hunter call of the wild, Gta V, Euro Truck Simulator 2, Sniper elite etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiterste prijs is ongeveer 850 euro tenzij er iets beters is voor net een tientje meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst wil ik een computer die de meeste spellen op 1440p high kan spelen en tevens 144hz op 1080p kan doen. 16gb ram is een must en een 500gb ssd ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst pak ik een nvidia gpu omdat de amd gpu's niet de beste reviews hebben en erg heet kunnen worden (5700 series)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1440p high 1080p 144hz haalbaar
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ga voor een absolute bang/buck machine maar ik heb niet erg veel kennis van moederborden/ssd's en voedingen en zou graag horen wat jullie zouden veranderen en wat voor gpu het beste past hier.
Ik heb zelf al een zeer ruwe lijst gemaakt, ik zat ook te denken aan een tweedehands pc met een gtx 1080 maar het is momenteel gunstiger voor mij als ik nieuw koop.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | ASRock AB350 Pro4 | € 75,31 | € 75,31 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 83,- | € 83,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte B700H | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 65,51 | € 65,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 602,62 | ||