Apple Music / tv app login onmogelijk na wijziging (MBP)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-12 23:15
Hoi,

Ik gebruik een vaste Mac mini, een MacBook Pro 2017 en een iPhone XR. Allen up to date qua besturingssysteem. Allen verbonden door mijn persoonlijke Apple ID en iCloud in gebruik.

Gezien het e-mail adres verbonden aan mijn Apple ID niet echt meer gebruikt werd, heb ik dit aangepast naar een ander e-mail adres. Gezien er geadviseerd werd om verbonden apparaten opnieuw aan te melden, heb ik dit op mijn bovengenoemde apparaten dan ook gedaan.

Op de Mac mini, en iPhone werkt alles weer naar behoren, ik kan aan al mijn muziek films, foto's, ..

Op de MacBook Pro echter, werkt alles behalve de Apple Music en Apple TV applicatie. Mijn account is hier uitgelogd, ik kan dus niet aan mijn gekochte media of in mijn Apple Music account. Logischerwijze tracht ik me dan opnieuw aan te melden, maar hier loopt het spaak - ik geef de correcte Apple ID & wachtwoord in, en er gebeurt niets. Ik kan dit blijven proberen maar ik geraak niet verder dan het aanmeldscherm. De Macbook is nog steeds een gemachtigd apparaat.

Iemand een idee wat er dwars kan zitten? :?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks