Toon posts:

Gforce met Abit LX6

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus eindelijk besloten om een "Guillemot 3D Prophet, GeForce 256 32Mb AGP" te kopen :9 Hoor ik opeens in die zaak(waar ik hem wil kopen) dat een gforce-kaart niet(nietgoed) samen werkt met een abit LX6
:( , en dat ik maar beter ff een nieuw mobo kan kopen. Nou mijn vraag aan jullieis dit waar. of is die tent gewoon om te :r.

ik heb een abit lx6 mobo met de "nieuwste" update voor mijn bios.

Verwijderd

Klopt, werkt niet.

Ik weet geen details maar er schijnen een aantal MoBo's te zijn die iets met de spanningstoevoer hebben...waaronder oude Abits en Gigabytes.

Verwijderd

klopt, had iets te maken dat GF1 teveel "stroom" trekt.

Zou een GF2(mx) wel werken? someone? anyone? Ferris?

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

GF2 en gf2mx trekken wel veel minder stroom, gf2mx al helemaal...dus ik denk dat die wel zouden werken...

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Volgens mij ligt dat aan de LX chip-set. Mijn mobo wil ook geen MSI-TNT2

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Topicstarter
maar is dat dan geen absolute overkill, een gforce2 op een abit lx6 met p2 333mhz. enne ze zeiden idd dat het door die lx-chip-set komt. :(

Verwijderd

He kerel ik heb ook een lx6 en zat dus ook te twijfelen een geforce aan te schaffen. Maar ook vanwege dat vermeende stroomtoevoerprobleem ff abit gemaild. En inderdaad een geforce trekt ie niet. Nu heb ik wel een asus 7100 die ik vandaag als het goed is binnen krijg en als ie dus werkt (of niet :( laat ik het je ff weten goed!!

Verwijderd

GeForce II is overkill, GeForce II MX niet, das hetzelfde verschil als tussen een Pentium en een Celeron of een Athlon en een Duron...

GeForce II MX is trouwens wel net zo duur als GeForce 1 SDR en veel sneller!

Verwijderd

Net binnengekregen via TNT-mannetje. Instaleerd en........doet het prima!!!! :) Dus nix houd je tegen zon fijn videoplankje te kopen. Hij valt zeker niet tegen. Trust me ;p
Pagina: 1