✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vraag
Beste antwoord (via G_Dragon op 02-11-2019 18:28)
Verwijderd
We splitsen vaak topics over grotere spellen in pc en console. Voornamelijk omdat er irritatie ontstaat over performance en problemen posts die voor de spelers op een ander apparaat niet relevant zijn. Zie voor recente voorbeelden Rdr2, Battlefield 2 en Black Ops 4. Toen ik gisterenavond zag dat er een PC topic was aangemaakt, heb ik de titels aangepast en een verwijzing onderaan het topic geplaatst. Een melding jou kant op was wel netjes geweest. Excuses dat ik dat niet gedaan heb.G_Dragon schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:04:
Beste Moderators,
Waarom is het Modern Warfare topic gesplit zonder overleg met de topic starter?
Lees dat in meerdere reacties dat ik niet de enige ben die er verbaast over is.
Maar vind het erg onbeleefd dat dit zonder overleg is gegaan en vraag me ook af of dit wel via een modje is gegaan, want die zou altijd overlegt hebben.
alvast bedankt
Alle reacties
Deze ([PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019) en deze ([PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019)?
[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 01-11-2019 13:10 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hoi
Ik heb het over https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1932791 , deze was een multi en is opeens gesplit / gewijzigd naar PS4/Xbox en er is een aparte voor pc aangemaakt zonder overleg.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
We splitsen vaak topics over grotere spellen in pc en console. Voornamelijk omdat er irritatie ontstaat over performance en problemen posts die voor de spelers op een ander apparaat niet relevant zijn. Zie voor recente voorbeelden Rdr2, Battlefield 2 en Black Ops 4. Toen ik gisterenavond zag dat er een PC topic was aangemaakt, heb ik de titels aangepast en een verwijzing onderaan het topic geplaatst. Een melding jou kant op was wel netjes geweest. Excuses dat ik dat niet gedaan heb.G_Dragon schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:04:
Beste Moderators,
Waarom is het Modern Warfare topic gesplit zonder overleg met de topic starter?
Lees dat in meerdere reacties dat ik niet de enige ben die er verbaast over is.
Maar vind het erg onbeleefd dat dit zonder overleg is gegaan en vraag me ook af of dit wel via een modje is gegaan, want die zou altijd overlegt hebben.
alvast bedankt
Bedankt voor je reactie, excusses aanvaard.
Nu weet ik waarom en kan ik me erbij neerleggen, je kan natuurlijk een keer iets vergeten.
Alleen ik lees wel veel reacties dat mensen het niet snappen en onhandig vinden, helemaal vanwege de crossplay die in het spel zit
@Orion84 @Room42 Bedankt voor jullie reacties en het meedenken
Dat begrijp ik volkomen en respecteer dat ook, ik zou het alleen op prijs stellen als het in overleg gaat met de maker van het topic. Dat is toch iets volkomen logisch kwa communicatie ?Geronimous schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:25:
@G_Dragon Je moet ook wel begrijpen dat we vaak Topic Reports krijgen die daar om vragen, zeker omdat het voor onze doen normaal is dat we voor grote games de topics splitsen.
Ben blij dat alles opgelost is en had het alweer achter me gelaten, hoop alleen in de toekomst dat het netjes overlegt word.
We zouden ook kunnen kijken of er gameplay technisch veel verschillen zijn en dan puur een pc problemen en performance topic oid kunnen maken? Op die manier splits je niet de discussie van de game zelf, wat wel wat gezelliger kan zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:18:
[...]
We splitsen vaak topics over grotere spellen in pc en console. Voornamelijk omdat er irritatie ontstaat over performance en problemen posts die voor de spelers op een ander apparaat niet relevant zijn. Zie voor recente voorbeelden Rdr2, Battlefield 2 en Black Ops 4. Toen ik gisterenavond zag dat er een PC topic was aangemaakt, heb ik de titels aangepast en een verwijzing onderaan het topic geplaatst. Een melding jou kant op was wel netjes geweest. Excuses dat ik dat niet gedaan heb.
Zoiets is volgens mij ook wel eens bij battlefield geweest, naast een los PC topic topic omdat de gameplay daar nogal wil verschillen
Verwijderd
Lijkt mij ook prima. Zal ik een balletje opgooien in beide topics? (Wordt wel pas vanavond dat ik daar tijd voor heb.)Gropah schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:24:
[...]
We zouden ook kunnen kijken of er gameplay technisch veel verschillen zijn en dan puur een pc problemen en performance topic oid kunnen maken? Op die manier splits je niet de discussie van de game zelf, wat wel wat gezelliger kan zijn.
Zoiets is volgens mij ook wel eens bij battlefield geweest, naast een los PC topic topic omdat de gameplay daar nogal wil verschillen
Verwijderd
Of houden we de pc en console versies van elkaar gescheiden met eventueel een problemen topic er nog naast.
Of laten we zoals het nu is.
Dit bespreken kan hier.
@G_Dragon @catch-22 heads up aan de topicstarters dat het balletje omhoog is gegooid.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2019 16:52 ]
Misschien een poll houden? Maar ik stem voor optie 1. Dan hoef ik niet beide topics door te spitten voor infoVerwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:50:
Hoe willen we verder met de MW topics? Willen we de console en pc topics samengevoegen zodat gameplay en samenspelen daar besproken kan worden. Daarnaast starten we dan een problemen topic op.
Of houden we de pc en console versies van elkaar gescheiden met eventueel een problemen topic er nog naast.
Of laten we zoals het nu is.
Dit bespreken kan hier.
@G_Dragon @catch-22 heads up aan de topicstarters dat het balletje omhoog is gegooid.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Dat die zes posts het topic ook niet leesbaarder maken, laat ik maar even voor wat het is. Probleem met een troubleshoot topic is dat die eigenlijk amper tot niet bekeken worden en mensen vaak alsnog in het algemene topic moeten plaatsen, of link daar naar toe.
Om het jullie als mods makkelijker te maken en de sfeer in de topics te behouden, (zie ook de klassieke pc vs console onzindiscussies) vrees ik dat het scheiden de kortste klap zal zijn.

Nu zit ik ook steeds beide topics door te lezen, vond 1 topic praktischer.
En moet maar accepteren dat er soms over specifieke PC dingen en soms over specifieke Console dingen wordt gepraat.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Draait game X op de volgende hardware. Dat hoeft van mij allemaal niet. Nu maakt me 1 zoon vraagje niet uit maar als dit de spuigaten uitloopt mogen er van mij 2 topics zijn. 1 voor pc en 1 voor Xbox/ps4
Edit: kort samengevat. Zie post boven de mijne
[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 06-11-2019 18:39 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is geen oplossing. Voor problemen is nu al een heel subforum en toch staan threads vol met probleemvragen.XWB schreef op woensdag 6 november 2019 @ 17:42:
Eén topic voor gameplay en één topic voor problemen geniet de voorkeur.
Sowieso zit je al console speler niet te wachten op al die problemen met de versie op pc.of andersom.
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 06-11-2019 18:48 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Heb mij niet 'geërgerd' aan de PC issues, praten over settings o.i.d. lijkt mij ook geen probleem, dus ik zou het geen probleem vinden als dit allemaal binnen 1 topic doen, zeker omdat crossplay hier zo goed in werkt, lijkt me mij zelf leuker.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Je merkt alleen dat zo gauw battle.net, drivers, of FPS wordt genoemd, er elke keer wel weer iemand over gaat zeveren.MyKey schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:03:
Als je voor platform specifieke problemen een topic wilt maken, moet je PS4 en XBOX ook splitsen, de problemen op de PS4 zijn vaak niet terug te vinden op de XBOX en visa versa.
Heb mij niet 'geërgerd' aan de PC issues, praten over settings o.i.d. lijkt mij ook geen probleem, dus ik zou het geen probleem vinden als dit allemaal binnen 1 topic doen, zeker omdat crossplay hier zo goed in werkt, lijkt me mij zelf leuker.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik sluit mij hierbij aanPhydomir schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:08:
Één algemeen topic en een PC problemen topic lijkt mij het beste.
Ik zeg persoonlijk we doen dit vanwege cross-playVerwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:50:
Willen we de console en pc topics samengevoegen zodat gameplay en samenspelen daar besproken kan worden. Daarnaast starten we dan een problemen topic op.
Bedankt voor je tag
Verwijderd
Ik ben het hiermee eensVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:36:
Volgens mij is het redelijk unaniem qua meningen: pc topic van @418O2 omdopen tot pc-gerelateerd topic voor pc specifiek en huidige console topic van @G_Dragon omdopen tot multi voor samenspel en gameplay. Ik ga vanavond blokjes onder de topics plaatsen en titels aanpassen. Tot die tijd kun je aangeven dat ik met mijn neus keek.