Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:30
Ik zoek een?
Smartphone van Xiaomi, vriendin wil dat het toestel niet al te groot is, maar moet wel over een goede camera beschikken.

Huidig toestel is een Mi5s, echter is ze daar sinds dag 1 al niet tevreden mee.
De camera maakt onscherpe en wazige fotos, geluid uit de speaker vind ze erg slecht, en de performance is in 2019 natuurlijk niet meer van deze tijd... tijd voor iets nieuws.

Wat is je budget?
150-250

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Foto`s maken,
- Video`s kijken d.m.v. speaker, goed geluid via speaker is gewenst.
- liefst wel met 3.5 jack.
- Miui is een pre.

Wat heb je zelf al gevonden?
Wat ik ook doe, ik kom altijd bij de grotere toestellen uit:
- Xiaomi Mi A3 / Redmi Note 8 / Mi 9T Pro

Ik zelf heb de Redmi Note 8 voorgesteld, prima camera setup, zeer degelijk toestel voor het geld ( 164,- ). maar mevrouw vind hem weer te groot...
Ze zegt zelf dat het niet het nieuwste van het nieuwste hoeft te zijn, als de fotos maar top zijn, ze is zelfs van mening dat haar Mi4 beter fotos maakt dan haar huidige toestel.

Ik krijg het niet aan haar verstand dat de huidige modelen toch echt wel beter fotos kunnen maken dan haar Mi4 :P

Welke vragen heb je hier nog over?

Heeft iemand ervaringen met een iets ouder model van Xiaomi welke ook goede fotos maakt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geen ervaring met een model dat goede foto's maakt. Ik heb wel gemerkt dat de specificaties niet alles zeggen. Ondanks dat soms dezelfde lens gebruikt wordt kunnen er soms grote verschillen zijn tussen de kwaliteit van de foto's.

De Xiaomi A2 lite is in elk geval een model dat je niet moet kiezen. Slechte foto's! Voor de prijs is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Waarom vasthouden aan Xiaomi? Een refurbished iPhone SE staat in de Pricewatch voor 149 Euro, klein en toch goede foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 14:16
bkor schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:36:
Geen ervaring met een model dat goede foto's maakt. Ik heb wel gemerkt dat de specificaties niet alles zeggen. Ondanks dat soms dezelfde lens gebruikt wordt kunnen er soms grote verschillen zijn tussen de kwaliteit van de foto's.

De Xiaomi A2 lite is in elk geval een model dat je niet moet kiezen. Slechte foto's! Voor de prijs is het prima.
Ik vind de foto's getrokken vanop mijn Mi A2 Lite zeker geen slechte kwaliteit, je moet wel een third party camera gebruiken en niet de standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:27
Ik vind dat de Redmi Note 7 hele mooie foto's maakt. Ik heb de Gcam erop gezet en ben supertevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 22:07
De mi 9se is toch niet te groot, nieuwste camera en binnen budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-09 14:27
Misschien handig om te vermelden wat de afmetingen zijn die ze wel graag wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:30
Bedankt voor de suggesties allemaal.
Haar huidig model is een Mi5s, deze heeft een 5.1 inch scherm en de volgende dimensies: 145.60 x 70.30 x 8.25mm

En tja waarom Xiaomi, ze is Xiaomi fan dus het met perse een Xiaomi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Bassieman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Vraagje, over de Xiami Redmi note8 pro, heeft deze telefoon een dedicated 2de simslot of wordt dat gedeeld met de geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomasini1982
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-01 18:50
Vraagje, ik wil graag hier een eigen topic aanmaken maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet doen.. kan iemand mij dat misschien uitleggen?

De vraag die ik wil stellen is of deze telefoon beter is dan de oneplus 3 die ik nu heb..specificaties lijken niet veel te verschillen, behalve dat de Xiaomi 2360*1080 heeft ipv 1920*1080 en 8 cores ipv 4..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Tomasini1982 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:53:
Vraagje, ik wil graag hier een eigen topic aanmaken maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet doen.. kan iemand mij dat misschien uitleggen?

De vraag die ik wil stellen is of deze telefoon beter is dan de oneplus 3 die ik nu heb..specificaties lijken niet veel te verschillen, behalve dat de Xiaomi 2360*1080 heeft ipv 1920*1080 en 8 cores ipv 4..
Rechtsboven in Aankoopadvies Tablets en Telefoons op Nieuw topic drukken. En vergeet vooral niet alle gevraagde informatie in te vullen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 30-11-2019 10:57 ]

The devil is in the details.

Pagina: 1