Ik zoek een?
Smartphone van Xiaomi, vriendin wil dat het toestel niet al te groot is, maar moet wel over een goede camera beschikken.
Huidig toestel is een Mi5s, echter is ze daar sinds dag 1 al niet tevreden mee.
De camera maakt onscherpe en wazige fotos, geluid uit de speaker vind ze erg slecht, en de performance is in 2019 natuurlijk niet meer van deze tijd... tijd voor iets nieuws.
Wat is je budget?
150-250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Foto`s maken,
- Video`s kijken d.m.v. speaker, goed geluid via speaker is gewenst.
- liefst wel met 3.5 jack.
- Miui is een pre.
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat ik ook doe, ik kom altijd bij de grotere toestellen uit:
- Xiaomi Mi A3 / Redmi Note 8 / Mi 9T Pro
Ik zelf heb de Redmi Note 8 voorgesteld, prima camera setup, zeer degelijk toestel voor het geld ( 164,- ). maar mevrouw vind hem weer te groot...
Ze zegt zelf dat het niet het nieuwste van het nieuwste hoeft te zijn, als de fotos maar top zijn, ze is zelfs van mening dat haar Mi4 beter fotos maakt dan haar huidige toestel.
Ik krijg het niet aan haar verstand dat de huidige modelen toch echt wel beter fotos kunnen maken dan haar Mi4
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaringen met een iets ouder model van Xiaomi welke ook goede fotos maakt?
Smartphone van Xiaomi, vriendin wil dat het toestel niet al te groot is, maar moet wel over een goede camera beschikken.
Huidig toestel is een Mi5s, echter is ze daar sinds dag 1 al niet tevreden mee.
De camera maakt onscherpe en wazige fotos, geluid uit de speaker vind ze erg slecht, en de performance is in 2019 natuurlijk niet meer van deze tijd... tijd voor iets nieuws.
Wat is je budget?
150-250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Foto`s maken,
- Video`s kijken d.m.v. speaker, goed geluid via speaker is gewenst.
- liefst wel met 3.5 jack.
- Miui is een pre.
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat ik ook doe, ik kom altijd bij de grotere toestellen uit:
- Xiaomi Mi A3 / Redmi Note 8 / Mi 9T Pro
Ik zelf heb de Redmi Note 8 voorgesteld, prima camera setup, zeer degelijk toestel voor het geld ( 164,- ). maar mevrouw vind hem weer te groot...
Ze zegt zelf dat het niet het nieuwste van het nieuwste hoeft te zijn, als de fotos maar top zijn, ze is zelfs van mening dat haar Mi4 beter fotos maakt dan haar huidige toestel.
Ik krijg het niet aan haar verstand dat de huidige modelen toch echt wel beter fotos kunnen maken dan haar Mi4
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaringen met een iets ouder model van Xiaomi welke ook goede fotos maakt?