Toon posts:

Helios Voodoo 2 overclocking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een 12 mb Helios Voodoo2 kaart, en zou graag wat meer pit uit deze kaart halen....

Powerstrip start up ziet wel dat ik een Voodoo 2 samen met een Viper 550 heb, maar ik kan de V2 niet individueel O/Cen, alleen de Viper ( dat heeft dus geen zin in UT )

Weet iemand hoe ik die Voodoo kaart wel kan O/Cen?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Kan ook met powerstrip. Als je nu eens alle tabbladen doorloopt en speciale aandacht schenkt aan de letters 3Dfx, dan zie vanzelluf een slider waarmee je clock+mem kunt verhogen !

Simpeltjes he !

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

Als ik jou was zou ik maar niet teveel verwachten van die Helios kaart. De kaart heb je zeker gekocht omdat die zo goedkoop was? De reden hiervoor is dat er budget onderdelen opzitten, en hij dus ook helemaal niet goed kan overclocken. De mijne begon al te kloten als ik hem 2 mhz overclockte (92 mhz)
Misschien heb je geluk :)

Verwijderd

Topicstarter
tja, hij was inderdaad uiterst goedkoop!
ik heb hem recentelijk van iemand overgenomen voor 50 gulden inclusief doos boekjes bon etc etc als nieuw gewoon!

Vroeg me af of er nog wat uit te persen viel, maar dat valt dus tegen.
Misschien dat wat Artic Silver en wat koelribben een hoop goed maken?!
iemand hier ervaring mee?

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Ik had mijn Heliosje altijd op 110 lopen, zonder rechtstreekse extra koeling, wel met pcislot-koeler eronder.

ik oc-de altijd via het windows-register. zoek gewoon naar de standaard-waarde of 3dfx ofzo: kom je hem vanzelf tegen. Daar kun je de waarde aanpassen.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Topicstarter
mmhhhh, interessant!
92 of zelfs 110!
ik zal er eens mee gaan spelen zo snel als ik mijn Artic silver heb, dan zal ik eens een koellichaam ( extra fannen vind ik weer zo extreem, zeker omdat ik net de kast helemaal van binnen met dat geluids isolatie foam heb voorzien, zodat er minder geluid veroorzaakt wordt!

Maar misschien dat ik wel die standaard Celeron Boxed koeler er op zet van mijn cellie..... kijken of dat artic silver een beetje wil kleven...
Pagina: 1