Toon posts:

Wat te doen met een review waarmee je niet tevreden bent?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:52
Op een nette manier contact opnemen met de verkoper met dit verhaal en hopen dat hij er na een nachtje slapen de onzin er ook van inziet.
Anders er gewoon in berusten als nadeel van het review systeem. Zo zijn zat campings die afgerekend zijn op het slecht weer. etc UIteindelijk middeld het zich wel uit.

Offtopic: selecteer eens op een bookingsite de laagste reviews. Daar zitten echt pareltjes tussen >:) categorie er lag wel veel zand op het strand.

[ Voor 19% gewijzigd door Ikke_niet op 01-11-2019 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:07
Zo erg is die review toch niet?

Hij heeft het over de randen beter dicht plakken en dus niet zozeer over de gebruikte verpakking.

En dat het wat langer heeft geduurd met verzenden.. tsja ach, kan gebeuren.. ik zou bij het lezen van deze review best nog zaken met jou doen hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is gewoon een flauwe review. Randen dichttapen, dat doet toch niemand als je een pakket inpakt (en is nog vervelend bij het uitpakken ook).

Als jij een (betaal)bewijs hebt dat je het pakketje inderdaad op de aangegeven dag hebt verstuurd en de communicatie gewoon goed en duidelijk is geweest dan lijkt mij een aanpassing op z'n plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Al is verzending toch wel een puntje, als iemand dezelfde dag kan versturen, maar je geeft nu zelf aan dit via een klein filiaal te gaan dat mogelijk dus 5 dagen extra kan duren, handiger om vooraf te weten dan 'verzonden dus morgen is hij er' verwachting te hebben.

Natuurlijk is het wel een 'smetje' op je totaalscore, maar review is toch goed onderbouwd dat beetje persoon toch makkelijk moet zien dat er met jou prima zaken te doen is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
Overigens heeft ie zichzelf ook als 'verkoper' gemarkeerd. Dat klopt natuurlijk ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 01-11-2019 13:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

''Het gevoel wat nu heerst is dat de review een beetje een sneer is omdat het pakketje later is geleverd door PostNL waar ik geen controle over heb.''

Een koper heeft nu eenmaal bepaalde verwachtingen en die zijn niet uitgekomen. Dat jij er geen controle over had maakt niet uit. Gaat om de beleving. Ik begrijp je irritatie,maar ik zou er gewoon overheen stappen. Af en toe heb je dit soort dingetjes.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VluggeJappie
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nee hoor, dat is onzin. Die verwachtingen mag je bij een webshop hebben en ook die kunnen slechts STREVEN naar een bepaald leverdatum, want ook zij zijn afhankelijk van een extern bezorgpartij, DHL, postNL of wie dan ook.
Zodra zij, en in dit geval - de TS, het pakket netjes op tijd aan de bezorgdienst hebben overgedragen kun je hen niet meer beoordelen op levertijd.

Als ik het verhaal zo lees dan is dit een muggenzifter (gefrustreerde tiener?) van koper die het liefst een nieuw apparaat inclusief persoonlijke bezorging had verwacht.
Zeuren over paar extra dagen bezorgtijd voor gebruikt speelgoed en waar de verkopende partij niks aan kon doen is al helemaal lachwekkend |:(

Dit soort zaken moet je 'niet' zomaar laten gaan, want dan gaat hij hetzelfde flikken bij een ander. Als de mods de DM's inzien en wat space omschrijft inderdaad klopt - review verwijderen. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door VluggeJappie op 02-11-2019 16:46 ]

Pagina: 1