Was een potje league aan het doen niks aan de hand, ineens droppen mijn frames van 144 (capped) naar 9 ... unplayable dus, de client van league ook zeer erg aan het ''laggen'' gewoon zeer traag alles doen alle animaties in de client zeer sloom en alles heeft gewoon een delay van een aantal seconden, het volgende potje die ik probeerde te spelen had uiteraard ook 9 frames en was dus ook niet te spelen.
Kwam erachter dat dit ook zo was bij andere spellen die ik startte.
Chrome was in eerste instantie ook zeer traag maar toen ik league afsloot ging dit weer weg en kon ik normaal op chrome browsen.
Wat heb ik allemaal geprobeerd om dit probleem te verhelpen:
-In de client van league ''close client while in-game'' aangezet
-Regedit en dan de value naar 0 gezet daarin
-geavanceerde instellingen in configuratiescherm en daar alles geoptimaliseerd (volgens yt dan he)
-Nvidia configuratie panel daar de 3d instellingen veranderd weer via yt uiteraard
-Nog een hoop instellingen veranderd zodat ze allemaal prioriteit zouden geven aan League zodat dit beter afspeelt
-Windows 10 erop nieuw opgegooid toen ik er schijtziek van werd
Ik ben overigens uiteindelijk van 9 frames naar NET 60 gegaan en kon net 1 fatsoenlijk potje spelen, maar hier wil ik het uiteraard niet bij laten aangezien deze computer me daarvoor iets te duur was.
Heb een gtx 980ti
intel core i7 4790k 4ghz
16gb ram
msi motherboard welke dit is weet ik ff niet meer uit mijn hoofd
Kwam erachter dat dit ook zo was bij andere spellen die ik startte.
Chrome was in eerste instantie ook zeer traag maar toen ik league afsloot ging dit weer weg en kon ik normaal op chrome browsen.
Wat heb ik allemaal geprobeerd om dit probleem te verhelpen:
-In de client van league ''close client while in-game'' aangezet
-Regedit en dan de value naar 0 gezet daarin
-geavanceerde instellingen in configuratiescherm en daar alles geoptimaliseerd (volgens yt dan he)
-Nvidia configuratie panel daar de 3d instellingen veranderd weer via yt uiteraard
-Nog een hoop instellingen veranderd zodat ze allemaal prioriteit zouden geven aan League zodat dit beter afspeelt
-Windows 10 erop nieuw opgegooid toen ik er schijtziek van werd
Ik ben overigens uiteindelijk van 9 frames naar NET 60 gegaan en kon net 1 fatsoenlijk potje spelen, maar hier wil ik het uiteraard niet bij laten aangezien deze computer me daarvoor iets te duur was.
Heb een gtx 980ti
intel core i7 4790k 4ghz
16gb ram
msi motherboard welke dit is weet ik ff niet meer uit mijn hoofd