• Quinten Joore
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-04-2022
beste lezer,

Ik heb een maand geleden een prebuild(Lenovo Legion T530-28ICB 90JL00JUMH) gekocht om hier mee te gamen en soms op te nemen. als ik record record ik met nvenc(ik speel csgo) maar nu wil ik ook gta 5 gaan recorden. Dit gebruikt op zichzelf al 100% gpu. dus vroeg ik met af met welke andere encoder ik con recorden en daaruit bleek quick sync een goed idee. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de Igpu te activeren(in bios). Weten jullie hoe dit anders moet? Of is quick sync helemaal geen goede encoder?

M.V.G Quinten Joore

P.S als je meer informatie nodig hebt zeg het maar ik zal mijn best doen om ze snel mogelijk te reageren.

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Geen idee, je hebt als het goed is een i5-8400 dus die zou gewoon i gpu moeten hebben.

Upload eens foto’s van je verschillende bios schermen anders, kunnen we mee kijken of die optie er is.

Z390 Aorus Pro | 9700k | Kraken X62 | 16Gb DDR4 3200cl14 | Msi RTX 2080 Duke OC | Rm650x

• Quinten Joore
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-04-2022
beste ExiZTeNcE,

alstublieft:
https://docs.google.com/d...HJ0MZ3ZM/edit?usp=sharing

(kon de de foto's niet in mijn bericht delen)

M.V.G Quinten Joore

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-03 13:39

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Staat al op auto, heb je al bij (windows) instellingen van je monitor gekeken?
Als je je gpu eruit haalt geeft ie wel beeld op de onboard?
Lijkt er anders op dat het maar 1 active uitgang maakt/geeft...(?)
Je kan proberen op PEG, dan gaat ie sowieso voor de gpu ,misschien dat het dan een tweede uitgang toestaat.

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee