Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Al dagen lees ik allerlei topics over een Ubiquiti USG plaatsen achter een "Experia Box" maar ik kan nergens info vinden over de mogelijkheden rondom de Experia Box 10A van KPN.
(welke komende week wordt geïnstalleerd)
Ik lees topics als "in bridge modus werkt wel / werkt niet meer / router modus wel / niet" etc.

Weet iemand of het mogelijk is met de Experia Box 10A en waar ik de benodigde info kan vinden?

Feitelijk wil ik de Experia Box zo min mogelijk gebruiken/belasten en rechtstreeks op de USG aansluiten.
Vervolgens wil ik de USG op een Ubiquiti 8 poorts PoE switch aansluiten en op de switch mijn TV en Ubiquiti acces points aansluiten.

Weet iemand of dit mogelijk met de 10A en waar ik de benodigde info kan vinden?
Komende week krijg ik een 100/100 glasvezel verbinding van KPN.
Het NT kastje hangt er al en de vorige bewoner had ook glasvezel.

Ik hoor graag of iemand weet of dit kan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:58

lier

MikroTik nerd

Feitelijk wil ik de Experia Box zo min mogelijk gebruiken/belasten en rechtstreeks op de USG aansluiten.
Waarom?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

waarom haal je de experia box er niet helemaal tussenuit? vanwege telefonie is de enige reden die ik kan verzinnen om dat niet te doen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max-Imus
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-08 19:54
Als eerste:
- welke diensten neem je af bij KPN?
- hoe handig ben je?
- heb je ervaring met unifi?

Ik heb het zelfde als jij, samen met IPTV en telefonie, maar eerst ff de bovenstaande vragen beantwoorden, dan weten we iets meer van de potentiële valkuilen waar je in terecht kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:54

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Goedemorgen @Verwijderd Welkom op GoT *O*,

Waarom haal de de Experiabox niet helemaal uit je netwerk? Je kunt je USG prima direct aan je NTU hangen.

Mocht je VoIP gaan gebruiken is het volgens mij nog steeds mogelijk om de Experiabox op te nemen in je LAN door enkel VLAN7 tagged aan te bieden aan de Experiabox.

www.google.nl

Pagina: 1