Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem zal ik voornamelijk gaan gamen/streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag tot maximaal 2300 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks in mijn huidige pc wat ik mee wil nemen naar de volgende.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat eigenlijk zelf te denken aan een Ryzen processor omdat ik nogal wat gezeik heb gehad met mijn intel processor. Maar als iedereen zegt dat de Intel processors echt veel beter zijn wil ik dit natuurlijk de kans geven. Ik denk dat een GTX 2080 wel nodig zal zijn aangezien ik relatief zware spellen speel en deze ook nog eens wil gaan kunnen streamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse maar zoals hierboven al benoemd neig ik toch meer naar een Ryzen processor dan Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil eigenlijk ook nog een nieuwe monitor aanschaffen die 120 hz heeft en 1440P kan draaien. De pc moet dit dus aankunnen.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan (beetje eng)
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag zien wat iedereen zijn mening is over Intel vs Ryzen en hulp hebben bij het uiteindelijk samen stellen van de game pc.
Met mijn nieuwe systeem zal ik voornamelijk gaan gamen/streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag tot maximaal 2300 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks in mijn huidige pc wat ik mee wil nemen naar de volgende.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat eigenlijk zelf te denken aan een Ryzen processor omdat ik nogal wat gezeik heb gehad met mijn intel processor. Maar als iedereen zegt dat de Intel processors echt veel beter zijn wil ik dit natuurlijk de kans geven. Ik denk dat een GTX 2080 wel nodig zal zijn aangezien ik relatief zware spellen speel en deze ook nog eens wil gaan kunnen streamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse maar zoals hierboven al benoemd neig ik toch meer naar een Ryzen processor dan Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil eigenlijk ook nog een nieuwe monitor aanschaffen die 120 hz heeft en 1440P kan draaien. De pc moet dit dus aankunnen.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan (beetje eng)
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag zien wat iedereen zijn mening is over Intel vs Ryzen en hulp hebben bij het uiteindelijk samen stellen van de game pc.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 825,- | € 825,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon AI7000 Glass Groen Zwart | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 124,63 | € 124,63 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.790,14 | ||
[ Voor 52% gewijzigd door GewoonYord op 01-11-2019 22:11 ]