Ik zit met een probleem.
Ik heb een nieuwe pc gebouwd voor mijn moeder. Hieronder de specs.
AMD Ryzen 3 2200G processor
Asus PRIME B450M-A moederbord
Cooler Master MWE Bronze 450 PSU / PC voeding
Kingston DDR4 Valueram 1x8GB 2400 KVR24N17S8/8 Geheugenmodule
En een crucial ssd
Alles loopt goed tot en met de installatie. Geen problemen, Uefi installatie en windows start goed op.
Alle nieuwste drivers geïnstalleerd, ik heb de bios geflashed naar de nieuwste versie etc..
Maar nu komt het probleem als ik de pc herstart, dat ik niks anders dan sneeuw/ruis te zien krijg bij het laden van windows. Ik heb nu 2 keer de installatie opnieuw gedaan, maar het probleem blijft.
In het bios heb ik alles op default staan.
Ik dacht een driver issue, maar ik kan bar weinig vinden met mensen die hetzelfde probleem hebben.
Het lijkt me iets met de videodriver te maken te hebben. Ik heb de eerste keer windows update het laten doen en bij de tweede installatie heb ik de drivers van de amd site afgehaald.
Iemand ideeën wat het nog meer zou kunnen zijn?
Ik heb een nieuwe pc gebouwd voor mijn moeder. Hieronder de specs.
AMD Ryzen 3 2200G processor
Asus PRIME B450M-A moederbord
Cooler Master MWE Bronze 450 PSU / PC voeding
Kingston DDR4 Valueram 1x8GB 2400 KVR24N17S8/8 Geheugenmodule
En een crucial ssd
Alles loopt goed tot en met de installatie. Geen problemen, Uefi installatie en windows start goed op.
Alle nieuwste drivers geïnstalleerd, ik heb de bios geflashed naar de nieuwste versie etc..
Maar nu komt het probleem als ik de pc herstart, dat ik niks anders dan sneeuw/ruis te zien krijg bij het laden van windows. Ik heb nu 2 keer de installatie opnieuw gedaan, maar het probleem blijft.
In het bios heb ik alles op default staan.
Ik dacht een driver issue, maar ik kan bar weinig vinden met mensen die hetzelfde probleem hebben.
Het lijkt me iets met de videodriver te maken te hebben. Ik heb de eerste keer windows update het laten doen en bij de tweede installatie heb ik de drivers van de amd site afgehaald.
Iemand ideeën wat het nog meer zou kunnen zijn?