Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, studeren, gamen, studeren. Games op 1080p 144hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro. Ik ben bereid om in Duitsland te gaan shoppen mocht dat goedkoper zijn. Mijn eigen zoektochten hebben een PowerColor Red Dragon 5700 voor 373 euro gevonden. https://www.idealo.de/pre...8gb-gddr6-powercolor.html. Tja, op en neer rijden kost me alleen meer en garantie gedoe is het niet waard. Of toch wel als de Red Dragon zoveel beter blijkt?
Ga je overklokken?
Nee, vandaar ook geen aftermarket cooler. Ik denk dat de standard koeler goed genoeg is?
Wat verwacht je van ons?
Een laatste controle of ik wel alles goed bij elkaar heb gekozen en of ik niet iets over het hoofd heb gezien. Mis ik iets over het hoofd? Moet ik toch een aftermarket cooler kopen? Is dit de beste bang voor buck GPU voor 390~ euro?
EDIT: Woops, de behuizing klopt nu wel.
Gamen, studeren, gamen, studeren. Games op 1080p 144hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro. Ik ben bereid om in Duitsland te gaan shoppen mocht dat goedkoper zijn. Mijn eigen zoektochten hebben een PowerColor Red Dragon 5700 voor 373 euro gevonden. https://www.idealo.de/pre...8gb-gddr6-powercolor.html. Tja, op en neer rijden kost me alleen meer en garantie gedoe is het niet waard. Of toch wel als de Red Dragon zoveel beter blijkt?
Ga je overklokken?
Nee, vandaar ook geen aftermarket cooler. Ik denk dat de standard koeler goed genoeg is?
Wat verwacht je van ons?
Een laatste controle of ik wel alles goed bij elkaar heb gekozen en of ik niet iets over het hoofd heb gezien. Mis ik iets over het hoofd? Moet ik toch een aftermarket cooler kopen? Is dit de beste bang voor buck GPU voor 390~ euro?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 Pulse | € 390,- | € 390,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 71,99 | € 71,99 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 124,63 | € 124,63 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.015,62 | ||
EDIT: Woops, de behuizing klopt nu wel.
[ Voor 8% gewijzigd door IAmNice op 31-10-2019 17:59 ]