Games via Amazon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey s
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14-10-2024
Mijn vraag
ik wil graag switch games kopen via Amazon omdat ze daar vaker goedkoper zijn. Nu is het mij opgevallen dat bijvoorbeeld Pokémon sword en Shield een Duitse verpakking heeft. Kan ik dit op de switch dan alsnog spelen in het Engels/Nederlands?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nintendo Switch

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Amazon support weet het niet zeker en stelde voor het te bestellen en eventueel te retourneren. Beetje shady :') hebben jullie hier ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:58
Ja dat is geen probleem. Ik heb Ring Fit Adventure ook via amazon.de en die kan ik in Engels/NL spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Normaal is alleen het hoesje anders. De enige uitzondering die ik weet is Wolfenstein, die is aangepast ivm de Duitse wetgeving mbt Nazi-symbolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey s
Super thanks! Ring fit adventure was er ook een op mijn lijstje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Joey s schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 17:23:
Mijn vraag
ik wil graag switch games kopen via Amazon omdat ze daar vaker goedkoper zijn. Nu is het mij opgevallen dat bijvoorbeeld Pokémon sword en Shield een Duitse verpakking heeft. Kan ik dit op de switch dan alsnog spelen in het Engels/Nederlands?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nintendo Switch

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Amazon support weet het niet zeker en stelde voor het te bestellen en eventueel te retourneren. Beetje shady :') hebben jullie hier ervaring mee?
Niks shady aan. Ze willen verkopen en bieden retourservice.

En zoals boven mij ook gezegd, op een doodenkele game na, zijn alle Switch games wereldwijd gelijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:54

OmeJoyo

This is me

Jorgen schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:25:
[...]

Niks shady aan. Ze willen verkopen en bieden retourservice.

En zoals boven mij ook gezegd, op een doodenkele game na, zijn alle Switch games wereldwijd gelijk.
Niet wereldwijd, maar 99% van de spellen is binnen Europa wel hetzelfde ja.

Zie hier bijvoorbeeld een lijst: http://www.gaijingamers.com/showthread.php?t=8695

De carttridges van een NA vs EU vs JP versie kunnen verschillen in ondersteunde talen.

Maar voor een specifiek land wordt normaal niet een aparte versie uitgebracht.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey s
En de Switch zelf, is die ook overal in europa hetzelfde? Ik gok namelijk dat Amazon wel scherpe aanbiedingen krijgt met Blackfriday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack82
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 22:31
Ik ben ook aan het kijken naar een switch lite en Zelda. Ben al jaren klant bij amazon, maar twijfel nu een beetje ivm nl taal intellingen. Bij amazon kost de lite nu 199 en Zelda 49. (Het is voor mijn dochter van bijna 7)

Zou het de moeite waard zijn om te wachten tot black friday? Ik moet het hebben voor die man met de mijter, dus is dan wel laatste minuut werk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:15
Joey s schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:59:
En de Switch zelf, is die ook overal in europa hetzelfde? Ik gok namelijk dat Amazon wel scherpe aanbiedingen krijgt met Blackfriday
De console zelf is wereldwijd hetzelfde :)

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 04-11-2019 23:19 ]

Pagina: 1