Werkt Nero 5.5 samen met Easy cdcreator & Clonecd?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-04 11:52
Iemand vertelde mij dat de nieuwste versie van Nero (5.5 ofzo) er voor zorgt dat andere burnprogramma's niet meer werken.

Is dit waar?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
clone cd en nero 5.5 werken iig wel gewoon samen.

heb die 2 geinstalled zijn en geen problemen

(philips CDRW804k)

of het ook met easy cd creator zo is weet ik niet.

Verwijderd

juist easy cd creator heeft een hekel aan nero cdrwin werkt wel prima met nero samen maar je kun een tool downloaden bij www.ahead.com om het wel te laten werken
gr

jakob (8>

Verwijderd

Nee dat is niet waar.
ik heb ze er ook wel allebei opgehad.
Je moet alleen niet direkt cd en incd tegelijk laten opstarten want dan krijg je problemen.
Gewoon de beide progjes uit het opstartmenu halen en maak snelkoppelingen aan,dan kun je ze opstarten wanneer je ze nodig hebt.

Verwijderd

WinOnCD en Nero samen geeft bij mij veel gezeik. Allemaal onverklaarbare burn errors in Nero. Na unnstall en registerclean van WinOnCD ging het weer goed.

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 19:27

cruncher

wanna crunch someone?

Ik heb winoncd, easycdpro 5.0, Nero 5.5, firebruner en ook clonecd zonder problemo naast mekaar draaien.....
ohja ik vergat cdrwin nog...

can you read my mind?

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 14:08
Geen problemmen mee, hiero. Ik heb cdcreator 5 en nero 5.5 en clonecd en cdrwin 4 draaien, doen het allemaal perfect. Je moet wel uitkijken met DirectCd en datzelfe gedoe met nero. Die kunnen wel een ruzie gaan maken.

Wèh zedde gij??

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op woensdag 01 augustus 2001 19:44 schreef cruncher het volgende:
Ik heb winoncd, easycdpro 5.0, Nero 5.5, firebruner en ook clonecd zonder problemo naast mekaar draaien.....
ohja ik vergat cdrwin nog...
Goh, jij zal wel veel geld uitgeven aan licenties met al die burnproggies >:)
Pagina: 1