Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaraxx1999
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 01-12-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Tablet.

Wat is je budget?
tot 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik heb nu de Ipad 2 daar doe ik (geen zware) spelletjes op, zoek ik op internet, kijk ik youtube en dat soort dingen. Ik gebruik hem als een laptop. Alleen komt hij uit 2013, update hij niet meer en kan ik bijna geen apps downloaden of openen omdat ik nog ios 8.3 heb.

Wat heb je zelf al gevonden?
omdat ik nu dus een iPad heb, dacht ik eerst gelijk aan apple, maar nu ben ik niet meer zo zeker van mijn zaak omdat ik niks anders van apple heb en ik het liefst een externe geheugenkaart (sd kaart) kunnen toevoegen. Ik doe ook overal hoesjes omheen en van apple iPad hoesjes heb je wel weer een veel ruimere keuze

Welke vragen heb je hier nog over?
Welk product/merk is in mijn geval handig? Is 100% androit juist slim of dom?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Beste antwoord (via Yaraxx1999 op 02-11-2019 17:49)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:40:
[...]
. En met een budget van 500 euro kan je ook twee keer zo vaak een nieuwe tablet kopen van 250 euro zodat updates nooit een groot issue worden.
Die tab a is een leuk dingetje, en voor een beetje internetten prima (ik heb er zo een voor mijn moeder gekocht), maar TS geeft gebruik als laptop, vandaar geoptimaliseerde apps referentie naar iPad.

Voor 360 Euro heb je een nieuwe iPad die 4 jaar updates mag verwachten.
pricewatch: Apple iPad 2019 Wi-Fi 32GB Grijs
Uiteraard kun je voor 500 Euro de snellere vinden:
pricewatch: Apple iPad Air (2019) Wi-Fi 64GB Grijs

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
Android is niet sterk in tablets, weinig geoptimaliseerde software en update beleid is ook niet alles, al krijgt een top model Samsung tablet wel 3 jaar updates vanaf release, maar die is buiten jou budget, en het model van vorig jaar krijgt nog maar 1,5 jaar updates. Wel blijven Android versies redelijk lang goed werken met apps uit de Play Store.

Voor tablets adviseer ik toch echt iPad. Goede geoptimaliseerde software voor tablets, lang updates. En IPV SD kaart, kan ook Dropbox of iets gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swhnld schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:32:
Android is niet sterk in tablets, weinig geoptimaliseerde software en update beleid is ook niet alles, al krijgt een top model Samsung tablet wel 3 jaar updates vanaf release, maar die is buiten jou budget, en het model van vorig jaar krijgt nog maar 1,5 jaar updates. Wel blijven Android versies redelijk lang goed werken met apps uit de Play Store.

Voor tablets adviseer ik toch echt iPad. Goede geoptimaliseerde software voor tablets, lang updates. En IPV SD kaart, kan ook Dropbox of iets gebruiken.
Als je echt apps gebruikt dan ben ik het met je eens. Maar Browsen, e-mail, games, youtube, netflix of andere streaming diensten werken net zo goed op elke redelijke android tablet. En met een budget van 500 euro kan je ook twee keer zo vaak een nieuwe tablet kopen van 250 euro zodat updates nooit een groot issue worden.

Een Tab A zoals hieronder gelinkt kan TS alles mee wat hij wil.

https://www.coolblue.nl/p...4gb-zwart-tablethoes.html

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:40:
[...]
. En met een budget van 500 euro kan je ook twee keer zo vaak een nieuwe tablet kopen van 250 euro zodat updates nooit een groot issue worden.
Die tab a is een leuk dingetje, en voor een beetje internetten prima (ik heb er zo een voor mijn moeder gekocht), maar TS geeft gebruik als laptop, vandaar geoptimaliseerde apps referentie naar iPad.

Voor 360 Euro heb je een nieuwe iPad die 4 jaar updates mag verwachten.
pricewatch: Apple iPad 2019 Wi-Fi 32GB Grijs
Uiteraard kun je voor 500 Euro de snellere vinden:
pricewatch: Apple iPad Air (2019) Wi-Fi 64GB Grijs