Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Tablet.
Wat is je budget?
tot 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik heb nu de Ipad 2 daar doe ik (geen zware) spelletjes op, zoek ik op internet, kijk ik youtube en dat soort dingen. Ik gebruik hem als een laptop. Alleen komt hij uit 2013, update hij niet meer en kan ik bijna geen apps downloaden of openen omdat ik nog ios 8.3 heb.
Wat heb je zelf al gevonden?
omdat ik nu dus een iPad heb, dacht ik eerst gelijk aan apple, maar nu ben ik niet meer zo zeker van mijn zaak omdat ik niks anders van apple heb en ik het liefst een externe geheugenkaart (sd kaart) kunnen toevoegen. Ik doe ook overal hoesjes omheen en van apple iPad hoesjes heb je wel weer een veel ruimere keuze
Welke vragen heb je hier nog over?
Welk product/merk is in mijn geval handig? Is 100% androit juist slim of dom?
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Ik zoek een?
Tablet.
Wat is je budget?
tot 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik heb nu de Ipad 2 daar doe ik (geen zware) spelletjes op, zoek ik op internet, kijk ik youtube en dat soort dingen. Ik gebruik hem als een laptop. Alleen komt hij uit 2013, update hij niet meer en kan ik bijna geen apps downloaden of openen omdat ik nog ios 8.3 heb.
Wat heb je zelf al gevonden?
omdat ik nu dus een iPad heb, dacht ik eerst gelijk aan apple, maar nu ben ik niet meer zo zeker van mijn zaak omdat ik niks anders van apple heb en ik het liefst een externe geheugenkaart (sd kaart) kunnen toevoegen. Ik doe ook overal hoesjes omheen en van apple iPad hoesjes heb je wel weer een veel ruimere keuze
Welke vragen heb je hier nog over?
Welk product/merk is in mijn geval handig? Is 100% androit juist slim of dom?
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.