ASUS V7700 GeForce2 GTS Deluxe & Nvidia Detonator 3 6.18 drivers

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik sta op het punt om deze kaart de winkel uit te slepen.. mijn vraagje is.. weet iemand of ik met deze kaart ook de nieuwe detonator drivers kan gebruiken? Ik weet dat ik eventueel dan de video in etc niet kan gebruiken maar das okay, ik gebruik win2k voor mijn apps en win98se voor de games. Dan kan ik under Win2K de normale ASUS drivers gebruiken en onder Win98SE de Nvidia Det 3.0 drivers (6.18).

Ik vroeg me af die 6.18 driver wel goed werkt met deze GeForce2 GTS aan gezien d'r nogal wat meer aan/op zit dan bij een reference GeForce2 design board (Video In, TV out etc).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Met vorige drivers van Nvidia zaten er wel optie bij voor video in en out dacht ik. Alleen geen optie's voor je 3d brilletje.

Verwijderd

Hmz met de 6.xx drivers werkt mn tv out niet goed meer. Dus ik moet t nog steeds doen met de 5.xx. Dan maar hopen dat asus met niuwe drivers komt gebasseerd op 6.18

Verwijderd

Nee, doet hij niet helemaal, maar ik heb even getest en de allerlaatste drivers van de ASUS site zijn FUKKING snel!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Dat zijn toch die 5.33 drivers?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)