Games verkopen aan Gamemania

Pagina: 1
Acties:
  • 11.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:36
Hi,

Ik heb een hoop games die ik niet meer speel, nu zat ik er over na te denken deze te verkopen bij Gamemania, dan kan ik gelijk daar een nieuwe halen. Ik kom er zelden tot nooit dus ik weet niet hoeveel je zou krijgen voor een game. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil wellicht o.a. RDRII aan hun verkopen, wat zouden ze daar voor kunnen geven?

Mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
De enige reden waar je daar je spellen moet verkopen is voor het gemak, je bent er gelijk vanaf. Financieel gezien kan je veel beter alles zelf verkopen (bv marktplaats, desnoods als pakket). Het is namelijk schandalig weinig wat ze voor vrije nieuwe titels geven bij inruil.

Soms hebben ze speciale acties bij nieuwe games dat het nog een beetje interessant kan zijn om in te ruilen. Dan krijg je ongeveer 20 euro op deelnemende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:00
Tja. Dat zal afhangen van meerdere dingen (collectors edition, console, staat, leeftijd..). Maar is het niet makkelijk om ze even te bellen of even langs te gaan?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 16:27

Anno

Griefmaker#2862

Ik heb in het verleden wel eens wat games aan Gamemania verkocht. Mijn ervaring is dat je niet veel geld krijgt voor je games. Wat je kunt krijgen voor RDRII zou ik zo nu kunnen zeggen. Maar neem anders gewoon even contact met ze op via tel of mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haro1power
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-05 09:48
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar voor een prijs kun je het beste denk ik even bellen of mailen met Gamemania. Afhankelijk van het aantal dat ze al 2e hands hebben liggen en wat ze verwachten te gaan verkopen zullen ze daar ook het bedrag op aanpassen. Als de game fysieke schade heeft, zowel disc als doosje, zullen ze er waarschijnlijk ook minder voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .pointer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-04 12:03
Je krijgt er een enorm laag bedrag voor.
Zelf verkopen geeft zoals genoemd een véél hogere opbrengst.
Het liefst los, voor een hoge opbrengst per spel.

Kost je alleen meer tijd en gedoe.
Maar naar mijn mening weegt dat makkelijk op tegen de meerprijs die je ervoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
De reden is inderdaad vanwege het gemak, ik heb geen zin om games op marktplaats te zetten. Ik ben van plan er morgen ook heen te gaan, maar ik hoopte hier vast een indruk te krijgen van wat ze hiervoor zouden kunnen geven, dan weet ik ook hoeveel en welke games ik mee kan nemen voor een leuke prijs. De conclusie die ik nu kan maken, op basis van een ander forum van jaren geleden, is dat ze je bijwijzen van spreken 3 euro geven, en dan de game zelf weer verkopen voor 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160587

Zeg maar max 5 euro per game, tenzij je een ultra zeldzame collectors edition hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Hmm, klinkt allemaal niet veel belovend in ieder geval. De game die ik hoop te kopen mits ze een leuke prijs geven voor mijn games is AC III remastered voor de Xbox One, dus als iemand hier deze ook in de aanbieding heeft (ruilen) dan hoor ik het graag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:31
Bij nedgame kan je online een offerte aanvragen voor je spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:42
Hangt ook af bij welke Gamemania vestiging. Sommigen naaien je waar je bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:53
Als er bij jou in de buurt ook een CeX is kun je meestal beter daar verkopen. Afgelopen weekend kreeg ik bij Game Mania voor een aantal games € 20, bij CeX voor dezelfde games € 30. Ze kijken daar bovendien niet op een krasje, buitenlands hoesje, etc.

Geen idee hoe die winkel kan overleven, maar als verkopende partij vind ik het ideaal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:42
topics voor waardebepaling / taxatie staan we niet toe. Neem contact op met winkels, niemand hier heeft een glazen bol...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.