Ik zoek een?
Ik zoek een afstandsbediening waarmee ik mijn TV, soundbar en Intel NUC mee kan bedienen
Wat is je budget?
30 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De Televisie staat via HDMI aangesloten op mijn Yamaha YSP-3300 soundbar. Hierop zit de Intel NUC met win 10 op aangesloten.
Ik gebruik nu een oud logitech harmony ab die de tv en soundbar met één knop kan inschakelen. Om de NUC te bedienen gebruik ik een multimedia keyboard. Ik zou het bijzonder fijn vinden als er een a.b is die inderdaad de tv en en soundbar kan inschakelen en dat het volume van de soundbar (en de inputs) kan aanpassen. Graag zou ik dan ook willen zien dat de afstandsbediening via een airmouse (en evt. toetsenbordje op de achterkant) de NUC kan bedienen waar Ziggo GO o.a. op draait. Ik gebruik geen tv box.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een china a.b. gevonden met een leerfunctie:
https://nl.aliexpress.com...AsEZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Maar ik weet dus niet of dit kan voldoen aan mijn vraag
Welke vragen heb je hier nog over?
AB die het volgende kan:
- Tv inschakelen
- Soundbar inschakelen (en evt inputs kan wijzigen wanneer nodig)
- Volume soundbar kan aanpassen
- Muis waarmee de NUC bedient kan worden
- een toetsenbordje op de achterkant zou mooi zijn maar geen keiharde eis aangezien het met multimedia toetsenbord als backup gebruikt kan worden
Ik zoek een afstandsbediening waarmee ik mijn TV, soundbar en Intel NUC mee kan bedienen
Wat is je budget?
30 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De Televisie staat via HDMI aangesloten op mijn Yamaha YSP-3300 soundbar. Hierop zit de Intel NUC met win 10 op aangesloten.
Ik gebruik nu een oud logitech harmony ab die de tv en soundbar met één knop kan inschakelen. Om de NUC te bedienen gebruik ik een multimedia keyboard. Ik zou het bijzonder fijn vinden als er een a.b is die inderdaad de tv en en soundbar kan inschakelen en dat het volume van de soundbar (en de inputs) kan aanpassen. Graag zou ik dan ook willen zien dat de afstandsbediening via een airmouse (en evt. toetsenbordje op de achterkant) de NUC kan bedienen waar Ziggo GO o.a. op draait. Ik gebruik geen tv box.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een china a.b. gevonden met een leerfunctie:
https://nl.aliexpress.com...AsEZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Maar ik weet dus niet of dit kan voldoen aan mijn vraag
Welke vragen heb je hier nog over?
AB die het volgende kan:
- Tv inschakelen
- Soundbar inschakelen (en evt inputs kan wijzigen wanneer nodig)
- Volume soundbar kan aanpassen
- Muis waarmee de NUC bedient kan worden
- een toetsenbordje op de achterkant zou mooi zijn maar geen keiharde eis aangezien het met multimedia toetsenbord als backup gebruikt kan worden