[TNET] "BIOS, driver & firmware updates"

Pagina: 1
Acties:

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 18:21
Ligt het nou aan mij of word die steeds minder geupdate? Ik vind het een van de meest boeiende onderdelen op tweakers.net, altijd klooien met nieuwe drivers/software/bios enzo :p

Maar ik krijg het id dat er de laatste tijd niet zoveel aan gedaan word :( Zijn ze nou echt allemaal op vakantie ofzo? :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoort dit niet in Lieve Adjes?

Virussen? Scan ze hier!

• Aphax
|:( Ik weer hoor.. ik weet nooit waar ik die krengen neer moet zetten :z

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Move > [forum=15]

DIT IS MIJN WEBSITE

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05
you're right, als je kijkt wat er de afgelopen week bij is gekomen...
2 items geloof ik

heb tijden gezien, waarin het er minstens een paar per dag waren

//

• Aphax
Bij nader inzien, dnke ik eigenlijk dat het door de vakantie komt, kan bijna niet anders :P

Verwijderd

De volgende punten zijn de oorzaak ervan:
  • <li>Het is aardig rustig in de MEUK qua nieuwe releases <li>De Newspostings hebben gewoon prio 1, daar komen de meeste bezoekers voor. Aangezien we het al moeilijk genoeg hebben in de vakantie met het posten van 10 tot 15 posts op de FP komt de MEUK in beetje in het nauw. Die wordt alleen "vernieuwd" wanneer er geen nieuws meer te vinden is of wanneer er al 20 postings op de FP staan.

Verwijderd

maak dan een dedicated meuk poster, ik beleef toch veel plezier aan de meuk.

als er daar niemand zin in heeft wil ik me daar zelfs voor opofferen, maar der zullen er wel genoeg zijn die dat wel willen doen

Verwijderd

We hebben niet genoeg mensen om zo maar even één op te offeren voor de MEUK. Maar ik verzeker jullie dat het na de vakantie, begin sept. dus, wel weer een stuk beter zal gaan. Iig een stuk meer MEUK-content.

Verwijderd

nog meer niewsposters "aannemen" hé :) der zitten hier genoeg mensen die niet op vakantie gaan, tempnewsposters zoals er ook tempmods zijn, be creative

Verwijderd

Nu er toch een topic over dat ding is:

Hij staat wel op de frontpage.

Maar als je dan naar de meuktracker pagina gaat staat ie er links niet meer bij. Mij lijkt dat hij juist dan daar ook bij hoort.

Ik hoop dat mijn uitleg beetje begrijpelijk is :)

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 20:46 schreef Lasher het volgende:
nog meer niewsposters "aannemen" hé :) der zitten hier genoeg mensen die niet op vakantie gaan, tempnewsposters zoals er ook tempmods zijn, be creative
Er komt vrij veel bij kijken, de meeste onderschatten de "hobby". Minimaal wordt er verwacht dat je 30 postings doet in de maand die per stuk toch gauw een half uur kosten. De meeste mensen komen er snel achter dat ze simpelweg de tijd er niet voor hebben. Ook is het aannemen van temp-posters niet echt rendabel aangezien er toch wel wat ervaring nodig is om te posten en in het begin de posts gecontroleerd moeten worden zodat het nog niet echt "rendabel" is.

Maar iemand die alleen MEUK's doet is misschien nog niet zo'n gek idee. Het verhaaltje hoeft maar 2 a 3 regels te zijn en voor de rest gaat er weinig tijd in een MEUK zitten. Zon' 5 minuten per stuk, wellicht een goed idee om iemand ervoor "aan te nemen".

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 20:49 schreef diddel het volgende:
Nu er toch een topic over dat ding is:

Hij staat wel op de frontpage.

Maar als je dan naar de meuktracker pagina gaat staat ie er links niet meer bij. Mij lijkt dat hij juist dan daar ook bij hoort.

Ik hoop dat mijn uitleg beetje begrijpelijk is :)
Deze wordt weggelaten om zo ruimte te houden voor related producten/prijzen (pricewatch koppelingen dus) zoals dat ook gebeurt bij newspostings. Daar valt de MEUK ook weg om zo ruimte te creeeren.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 20:56 schreef RenevdVeen het volgende:
Maar iemand die alleen MEUK's doet is misschien nog niet zo'n gek idee. Het verhaaltje hoeft maar 2 a 3 regels te zijn en voor de rest gaat er weinig tijd in een MEUK zitten. Zon' 5 minuten per stuk, wellicht een goed idee om iemand ervoor "aan te nemen".
nuja tis aangeboden, ik ben te vinden op #tweakers.net op sorcery :) je kan me niet missen :) sta daar vanboven in het lijstje wat te apenstaarten :), mocht je verdere vragen hebben

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 20:57 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Deze wordt weggelaten om zo ruimte te houden voor related producten/prijzen (pricewatch koppelingen dus) zoals dat ook gebeurt bij newspostings. Daar valt de MEUK ook weg om zo ruimte te creeeren.
Mwjah maar bij newspostings heeft de MEUK er niks mee te maken. Bij de MEUK zelf wel. Dat ruimte gebrek is ook maar net hoe je het bekijkt. Als je bijvoorbeeld een kijkje neemt bij de nieuwste Nvidia detonator vallen die 10 regels extra echt niet op :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
jah ook ik vind de meuktracker zeer interesanter en vindt het jammer dat er de laatste tijd zeer weinig bijkomt.

naast bios, drivers en firmware moeten hier ook wat meer utils enzo bijkomen.

Verwijderd

naast bios, drivers en firmware moeten hier ook wat meer utils enzo bijkomen.
Hier kunt u allen een steentje bijdragen :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
Op woensdag 01 augustus 2001 07:56 schreef Mark Timmer het volgende:

[..]

[..]

Hier kunt u allen een steentje bijdragen :)
heb ik al zo vaak gedaan maar ben ik mee gestopt vanwege persoonlijke redenen.

Verwijderd

Het klopt wel ja, de laatste tijd minder meuk in de tracker. Hoewel newsposting toch de hoogste prioriteit hebben zal ik persoonlijk toch wat meer op de software-updates letten dan :). Als een paar mensen dat in de gaten houden zal dat al een heel stuk schelen. Helaas hebben we nog niet de luxe om 1 of 2 mensen puur op de meuktracker te kunnen zetten, maar dat kan misschien nog komen (na de vakantie).

Verwijderd

maar wat vind de crew interessant om te posten?
De een gebruikt het ene programma, de ander een ander.

Ik had bv van WinImage 6.00 gesubmit, er nooit doorheen gekomen
Ook bv nieuwste Abit KT7 biossen (een van Abit's FTP-beheerders post rechtstreeks een link op icronticforums)
[ja, nieuwste bios 49b0 en niet 3R]

boeit verder niet of me naam erbijstaat, maar als ik denk: da's een handig proggie...
Pagina: 1