Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk surfen/mailen/video's bekijken
Wat is je budget?
Max. 800 EUR
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Persoonlijke minimumvereisten:
- 15,6"
- Min i5-8265u - 8gb ram
- Min. 128gb SSD (snelle opstart)
- Min. iets betere grafische mogelijkheden dan de standaard Intel UHD620 voor occasionele foto of videobewerking -> vb. Geforce MX230/250
- Min. 1tb opslag in totaal (512gb valt te overwegen in geval van uitzonderlijk goede deal)
- Scherm: Voldoende helder maar enkel voor binnengebruik
Eigen Voorstel:
Ik had mijn oog (na heel wat opzoekingswerk) laten vallen op volgende laptop:
Aspire 5 A515-54G-58J7 (Reeds besteld tegen 719 EUR - maar kan nog retourneren)
Tegenvoorstel:
In een ideale wereld had ik liever een laptop die iets meer "future-proof" is.
Op het laatste nippertje merkte ik bijvoorbeeld volgende laptop op:
Dell Inspiron 5593 - 799 EUR (-5% studentenkorting) met oa. volgende specs
i7-1065G7
GeForce® MX230
15,6" Full HD IPS
512gb SSD
Heel wat connectiviteit etc
Directe link:
https://www.dell.com/nl-b...59301?view=configurations
Deze laptop LIJKT mij meer futureproof en gewoon meer waar voor mijn geld... Het klinkt bijna te goed om waar te zijn. What's the catch? De laptop is nog te recent voor enige reviews terug te vinden. Vorige Inspiron 15 5000 modellen hadden - zo te lezen - blijkbaar wat last van matige tot slechte displays maar de voorgang 5580 leek best wel een redelijk goed scherm te hebben...
Is de Dell Inspiron een goed alternatief of blijf ik beter bij de eerste keuze? Of kennen jullie misschien nóg een betere keuze?
Kan iemand wat tips geven? :-) Zou ik ten zeerste appreciëren want het is ongelooflijk hoe moeilijk het is om het bos door de bomen of de bomen door het bos te zien tegenwoordig (blijkbaar)
Voornamelijk surfen/mailen/video's bekijken
Wat is je budget?
Max. 800 EUR
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Persoonlijke minimumvereisten:
- 15,6"
- Min i5-8265u - 8gb ram
- Min. 128gb SSD (snelle opstart)
- Min. iets betere grafische mogelijkheden dan de standaard Intel UHD620 voor occasionele foto of videobewerking -> vb. Geforce MX230/250
- Min. 1tb opslag in totaal (512gb valt te overwegen in geval van uitzonderlijk goede deal)
- Scherm: Voldoende helder maar enkel voor binnengebruik
Eigen Voorstel:
Ik had mijn oog (na heel wat opzoekingswerk) laten vallen op volgende laptop:
Aspire 5 A515-54G-58J7 (Reeds besteld tegen 719 EUR - maar kan nog retourneren)
Tegenvoorstel:
In een ideale wereld had ik liever een laptop die iets meer "future-proof" is.
Op het laatste nippertje merkte ik bijvoorbeeld volgende laptop op:
Dell Inspiron 5593 - 799 EUR (-5% studentenkorting) met oa. volgende specs
i7-1065G7
GeForce® MX230
15,6" Full HD IPS
512gb SSD
Heel wat connectiviteit etc
Directe link:
https://www.dell.com/nl-b...59301?view=configurations
Deze laptop LIJKT mij meer futureproof en gewoon meer waar voor mijn geld... Het klinkt bijna te goed om waar te zijn. What's the catch? De laptop is nog te recent voor enige reviews terug te vinden. Vorige Inspiron 15 5000 modellen hadden - zo te lezen - blijkbaar wat last van matige tot slechte displays maar de voorgang 5580 leek best wel een redelijk goed scherm te hebben...
Is de Dell Inspiron een goed alternatief of blijf ik beter bij de eerste keuze? Of kennen jullie misschien nóg een betere keuze?
Kan iemand wat tips geven? :-) Zou ik ten zeerste appreciëren want het is ongelooflijk hoe moeilijk het is om het bos door de bomen of de bomen door het bos te zien tegenwoordig (blijkbaar)