Beste tweakers,
Ik ben op zoek naar een laptop die een snel, goede batterij en vooral niet te dikke schermranden heeft.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet gebruik maken van windows, en zal vooral voor de office toepassingen, internet en standaard taken gebruikt worden. Dus niet voor gamen, photoshop etc.
Wat is je budget?
Misschien wel standaard antwoord, maar zo min mogelijk. Het moet echt simpel en snel zijn. Niet met allemaal fratsen (backlight een +) maar dan houdt het ook wel op.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja absoluut. Vandaar het lichte gewicht en belang bij redelijk tot goede accuduur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt helemaal niks uit, betrouwbaar merk zou fijn zijn maar bijvoorbeel Huawai zou ook goed kunnen.
Zelf ben ik deze laptops tegengekomen maar nog geen ervaring mee:
Wat zou jullie advies zijn?
Ik ben op zoek naar een laptop die een snel, goede batterij en vooral niet te dikke schermranden heeft.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet gebruik maken van windows, en zal vooral voor de office toepassingen, internet en standaard taken gebruikt worden. Dus niet voor gamen, photoshop etc.
Wat is je budget?
Misschien wel standaard antwoord, maar zo min mogelijk. Het moet echt simpel en snel zijn. Niet met allemaal fratsen (backlight een +) maar dan houdt het ook wel op.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja absoluut. Vandaar het lichte gewicht en belang bij redelijk tot goede accuduur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt helemaal niks uit, betrouwbaar merk zou fijn zijn maar bijvoorbeel Huawai zou ook goed kunnen.
Zelf ben ik deze laptops tegengekomen maar nog geen ervaring mee:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Laptops | HP 14-cf0925nd | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Laptops | HP 15-db0945nd | € 429,- | € 429,- |
| 1 | Laptops | Lenovo Ideapad S130-11IGM (81J100A5MH) | € 299,- | € 299,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.227,- | ||
Wat zou jullie advies zijn?
Teun