Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe build game pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ris stoffels
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-02 14:43
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga gamen en schooldingen doen.
deze games ga ik spelen: Fortnite, Cs:go, minecraft en op de langere termijn ook games zoals assisins creed. mijn software is gewoon windows 10

Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is ongeveer 800 euro (inclusief windows 10)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja, ik zou als kast graag de sharkoon TG5 rgb kast willen en voor ram de HyperX Fury DD3 16 gb

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
minimaal 3 ghz, minimaal 400 gb ssd en graag advies voor muis+toetsenbord.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ja, processor graag amd ryzen (met goeie reden wil ook een intel aanschaffen) en cpu koeler graag een coolermaster.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ja, het moet over een paar jaar nog goed werken en graag kleurenstelling zwart/rood (of gewoon alleen zwart of rood)

Ga je overklokken?
nee, ik ben niet van plan om te overklokken

Wat verwacht je van ons?[i]
het liefst heb ik dat het een goedwerkende en mooie game pc, die niet erg warm en lawaaierig is en dat was het. Ik heb een zeer lage hertz monitor (86) maar ga in de toekomst wel een betere aanschaffen dus niet al te hoge graphics maar ook niet te laag.

Alle reacties

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Lees eerst even DAA beleid

Voor builds kan je eerst even kijken bij reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2019 . Zet het daarna even in een mooi lijstje en gooi het in je topic.

Het is ook niet nodig om meerdere posts te openen.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• Ris stoffels
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-02 14:43
Oké zal ik doen