Vesa 100x100 bureau mount

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 11:43
Ik ben opzoek naar een bureau mount voor mijn asus proart pa32ucx-k. De huidige stand doet de monitor teveel wiebelen wanneer ik aan het typen ben.

De monitor had ik graag niet gehangen aan de muur. Is een 32 inch scherm.

Iemand ervaring met een stevige Vesa mount?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:30
Wel erg weinig moeite in je post. Een lijst met reviews kan je vinden op Tweakers:
categorie: Muurbeugels

Wat verwacht je van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-10 04:29

Eren

Boss of this gym

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:59
ShaneV schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:56:
De huidige stand doet de monitor teveel wiebelen wanneer ik aan het typen ben.
Mmm, lijkt me dus eerder een onstabiel buro? Als je buro stevig genoeg is en geen trillingen doorgeeft aan de steun zal die ook niet wiebelen...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Apsie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:42:
[...]

Mmm, lijkt me dus eerder een onstabiel buro? Als je buro stevig genoeg is en geen trillingen doorgeeft aan de steun zal die ook niet wiebelen...
Dacht ik ook maar deze staat goed. Ik bekijk vanavond de poten nog eens. Bureau is alleszins stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 10:17
Ik heb zelf de monitor aan de muur gehangen (probleem opgelost), maar aangezien je dat niet wil:
Bedenk dat áls je bureau een beetje instabiel blijkt, dan gaat een andere standaard niet per sé werken, aangezien je die waarschijnlijk ook op je bureau/aan je bureau zal bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Even op Amazon.de zoeken. In NL heb je weinig keus en/of is het veel te duur.

https://www.amazon.de/s?k...2C511&ref=nb_sb_ss_i_1_20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
GromuhlDjun schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:20:
Ik heb zelf de monitor aan de muur gehangen (probleem opgelost), maar aangezien je dat niet wil:
Bedenk dat áls je bureau een beetje instabiel blijkt, dan gaat een andere standaard niet per sé werken, aangezien je die waarschijnlijk ook op je bureau/aan je bureau zal bevestigen.
Ik merk vooral dat de trilling er komt vanwege de speling op het draai mechanisme (verticaal / horizontaal).

Daarmee hoop ik dit met een andere arm op te lossen. Eentje die wat meer weerstand biedt op het draaien van de monitor.

Amazon heb ik idd nog niet bekeken. Prijzen zien er beter uit dan in nl en be. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
ShaneV schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Ik merk vooral dat de trilling er komt vanwege de speling op het draai mechanisme (verticaal / horizontaal).

Daarmee hoop ik dit met een andere arm op te lossen. Eentje die wat meer weerstand biedt op het draaien van de monitor.
Dit is meestal iets wat je kunt verstellen? Zit er geen imbusboutje of draaiknop bij dat mechanisme?
Pagina: 1