Logan Paul tegen KSI

Pagina: 1
Acties:
  • 722 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kush2000
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-09 11:29
Het gevecht komt eraan op 9 november en mijn broer en ik willen dit bekijken, maar er is geen manier om dit te doen in Nederland. Weet iemand hoe dit kan..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Heel simpel, ze willen geld verdienen, dus je kan het niet zomaar kijken. pay-per-view via Youtube en ik vermoed dat ze het ook alleen in GB en USA aanbieden.
Kush2000 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:26:
Het gevecht komt eraan op 9 november en mijn broer en ik willen dit bekijken, maar er is geen manier om dit te doen in Nederland.
Ik denk dat als je een manier zou hebben om youtube te laten denken dat je in GB zit of in de USA (VPN), dat je dan wel de pay-per-view optie krijgt aangeboden. Moet je alleen nog een manier vinden om dit te kunnen betalen aan Youtube. Ik vermoed een creditcard.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:15
Omdat er mogelijk geen licentie overeenkomsten zijn om uit te zenden voor Nederland via die streaming dienst.
Je kan ook VPN gebruiken naar USA, zou het wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kush2000
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-09 11:29
Oh ja een vpn kan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zie hier een vraag over hoe je iets kan omzeilen omdat het anders geld kost. Dat laten we hier niet toe. Zie ook de FAQ Het algemeen beleid #verbodenhacken

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.