Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe / refurbished laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wolterkeve
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09-2024
Goedemiddag,

M'n schoonvader is op zoek naar een nieuwe / refurbished laptop.
Nou heb ik gezocht bij de bekende tweakers naar laptops en ben van alles tegen gekomen, maar kan niet echt wat vinden wat aan zijn eisen voldoet.

Vandaar dat ik de vraag hier stel: heeft die te veel eisen of onmogelijk eisen.
Zo niet hebben jullie voorbeelden van laptops die aan deze eisen voldoen.

Wat ga je met je laptop doen?
Simpel tekstverwerken / simpele film edits (familie video's beetje tekst bijzetten, muziek eronder etc) ouderwetse casette bandjes op computer zetten. Films kijken

Wat is je budget?
Max €500,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat niet gebruikt worden om veel mee te reizen, wel wil die graag de laptop mee naar buiten kunnen nemen in de zomer om bijvoorbeeld een film te bekijken, dus het zou handig zijn dat er een redelijk tot goede accu in zit. Tevens is het daardoor ook handiger als het scherm wat groter is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren.

De volgende ingangen zou die graag aanwezig zien op de laptop
VGA, USB, Internet, Microfoon, koptelefoon en HDMI

Alle reacties

• niekslebos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-11 11:10
knip

[ Voor 92% gewijzigd door Microkid op 31-10-2019 16:31 ]

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou dus zeer zeker wel een tweedehands laptop kopen. Die zijn zeer geschikt voor exact deze eisen. Het enige waar je even op moet letten is dat de accu nog in orde is of goedkoop vervangen kan worden en of het een beetje een redelijk LCD heeft. Het LCD moet flink fel kunnen én een beetje een fatsoenlijke kleurweergave hebben en goede kijkhoeken hebben. Een budget van 500 euro is trouwens aan de lage kant als je nieuw wilt. Daarom tweedehands, krijg je veel beter spul voor de zelfde prijs.

Op V&A zijn meerdere handelaren actief. Als je deze eens contacteert kunnen die jouw vader vast helpen. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel laptops bekijken en eentje eruit plukken die aan bovengenoemde eisen voldoet. Notebookcheck kan trouwens een handige site zijn om te checken. Daar staan veel reviews van laptops en zeker de zakelijke modellen worden daar massaal gereviewd.