Goedemiddag,
M'n schoonvader is op zoek naar een nieuwe / refurbished laptop.
Nou heb ik gezocht bij de bekende tweakers naar laptops en ben van alles tegen gekomen, maar kan niet echt wat vinden wat aan zijn eisen voldoet.
Vandaar dat ik de vraag hier stel: heeft die te veel eisen of onmogelijk eisen.
Zo niet hebben jullie voorbeelden van laptops die aan deze eisen voldoen.
Wat ga je met je laptop doen?
Simpel tekstverwerken / simpele film edits (familie video's beetje tekst bijzetten, muziek eronder etc) ouderwetse casette bandjes op computer zetten. Films kijken
Wat is je budget?
Max €500,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat niet gebruikt worden om veel mee te reizen, wel wil die graag de laptop mee naar buiten kunnen nemen in de zomer om bijvoorbeeld een film te bekijken, dus het zou handig zijn dat er een redelijk tot goede accu in zit. Tevens is het daardoor ook handiger als het scherm wat groter is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren.
De volgende ingangen zou die graag aanwezig zien op de laptop
VGA, USB, Internet, Microfoon, koptelefoon en HDMI
M'n schoonvader is op zoek naar een nieuwe / refurbished laptop.
Nou heb ik gezocht bij de bekende tweakers naar laptops en ben van alles tegen gekomen, maar kan niet echt wat vinden wat aan zijn eisen voldoet.
Vandaar dat ik de vraag hier stel: heeft die te veel eisen of onmogelijk eisen.
Zo niet hebben jullie voorbeelden van laptops die aan deze eisen voldoen.
Wat ga je met je laptop doen?
Simpel tekstverwerken / simpele film edits (familie video's beetje tekst bijzetten, muziek eronder etc) ouderwetse casette bandjes op computer zetten. Films kijken
Wat is je budget?
Max €500,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat niet gebruikt worden om veel mee te reizen, wel wil die graag de laptop mee naar buiten kunnen nemen in de zomer om bijvoorbeeld een film te bekijken, dus het zou handig zijn dat er een redelijk tot goede accu in zit. Tevens is het daardoor ook handiger als het scherm wat groter is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren.
De volgende ingangen zou die graag aanwezig zien op de laptop
VGA, USB, Internet, Microfoon, koptelefoon en HDMI